fbpx

جیسی کرنی ویسی بھرنی :عمران خان کویوٹرن کاطعنہ دینے والے مفتاح اسماعیل نے تاریخی یوٹرن لے لیا

کراچی:جیسی کرنی ویسی بھرنی :عمران خان کویوٹرن کاطعنہ دینے والے مفتاح اسماعیل نے تاریخی یوٹرن لے لیا ، اطلاعات کے مطابق ن لیگ سندھ کے جنرل سیکریٹری مفتاح اسماعیل نے ایسا یوٹرن لیا ہےکہ ن لیگی خود یہ دیکھ کرشرمندہ ہوگئے

اطلاعات کے مطابق ن لیگ کے کراچی دفتر پر ہونے والے کارکنان کے حملے اور تحقیقاتی کمیٹی پر تحفظات رکھنے والے جنرل سیکریٹری مفتاح اسماعیل نے پارٹی عہدے سے استعفیٰ دے دیا تھا۔

مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف نے آج کراچی کے نجی ہوٹل میں مفتاح اسماعیل کو طلب کیا اور اُن سے تفصیلی ملاقات کی۔

مفتاح اسماعیل نے شہباز شریف سے ملاقات میں پارٹی عہدے سے استعفیٰ دینے کی وجوہات بیان کیں‌اور ایکشن نہ ہونے کا شکوہ بھی کیا۔ انہوں نے شہباز شریف سے مکالمہ کیا کہ ’آپ نے کمیٹی سے تین دن میں رپورٹ مانگی تھی اس پر بھی کچھ نہیں کیا گیا‘۔

مفتاح اسماعیل نے شہباز شریف کو اپنے تحفظات سے آگاہ کیا اور مسلم لیگ ہاؤس پر حملے، قیادت سے بدتمیزی کرنے والے کارکنان کے خلاف سخت کارروائی کا مطالبہ کیا۔

شہباز شریف سے ملاقات کے بعد گفتگو کرتے ہوئے مفتاح اسماعیل نے کہا کہ ’پارٹی سے استعفی تو انہوں نے دیا ہی نہیں ، اس پران کے پہلے اورآج کےبیان پرسخت تنقید ہورہی ہے اورکہا جارہا ہےکہ عمران خان کویوٹرن کے طعنے دینے والے مفتاح اسمٰعیل اورن لیگ میں‌ایسے ایسے یوٹرن لیے جارہے ہیں‌کہ اب خود ن لیگی یہ ٹرن دیکھ دیکھ کرپریشان ہونے لگے ہیں‌