فائنل کا معرکہ کون کرے گا سر، شائقین کرکٹ کتنے ہیں‌ پر عزم

فائنل کا معرکہ کون کرے گا سر ، شائقین کرکٹ کتنے ہیں‌ پر عزم

باغی ٹی وی رپورٹ کے مطابق. آج کراچی کنکز اور لاہور قلندرز کے درمیان پی ایس ایل کا فائنل ہونے جا رہا ہے. یہ فائنل کراچی میں‌ہوگا ، روشنیوں کے شہر میں شائقین کرکٹ نے اپنی اپنی فیورٹ ٹیم کو سپورٹ کرکے بتا دیا ہے اور اس حوالےسے پاکستانی اور اہل کراچی فائنل کے حوالے سے بہت پر ّعزم ہیں . کراچی والے اگرچے کراچی کو سپورٹ کر رہے ہیں لیک اس بات سے بھی خوش ہیں کہ جو بھی جیتے اس میں فتح پاکستان کی ہے .
اسی طرح جامعہ کراچی کے طلبہ سے جب پوچھا گیا کہ کس کو سپورٹ کرتے ہیں. تو ان کا کہنا تھا کہ ہم کراچی کنگز کو ہی سپورٹ کریں گے کیونکہ کراچی والے ہیں لیکن ہم اس بات پر بہت خوش ہیں کہ آخر کار ایک اچھا مقابلہ ہو رہاہے اور پاکستان میں کرکٹ پھر سے ہو رہی ہے.


اس طرح کراچی کنکز کے مینٹور وسیم اکرم نے کہا کہ ٹرافی بھی اٹھائیں‌گے اور آج کچھ جیت سے بڑا کر کے دکھائیں‌گے.واضح‌رہ کہ پاکستان سپر لیگ کا سپر فائنل آج ہورہا ہے ، لاہور قلندرز یا کراچی کنگز میں سے پہلی بار چیمپئن کا تاج سجے گا۔ چمچماتی ٹرافی نے کرکٹ دیوانوں بلکہ کھلاڑیوں کو بھی پرجوش کر دیا، کپتان عماد وسیم اور سہیل اختر نے بھی جیت کا عزم ظاہر کر دیا۔

شہر قائد میں کرکٹ اسٹارز کی جگمگ جگمگ، پی ایس ایل فائیو کا فیصلہ کن مقابلہ آج لاہور قلندرز اور کراچی کنگز کے درمیان ہو گا۔ چھوٹے فارمیٹ کا بڑا فائنل رات آٹھ بجے شیڈول ہے، کرکٹ دیوانے بے قرار ہیں، سب کو میچ کا شدت سے انتظار ہے.

فتح کا تاج کس کا مقدر، کراچی کنگز اور لاہور قلندرز کے درمیان میدان آج سجے گا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.