fbpx

سیلاب سے جانی ومالی نقصان پربہت دُکھی ہیں :سیلاب متاثرین کی فی الفور مدد کی جائے:پاکستان بارکونسل

اسلام آباد:سیلاب سے جانی ومالی نقصان پربہت دُکھی ہیں :سیلاب متاثرین کی فی الفور مدد کی جائے:پاکستان بارکونسل کا حکومت سے مطالبہ ،اطلاعات کے مطابق پاکستان بار کونسل کا 237 واں اجلاس آج سہ پہر 03:00 بجے کونسل آفس سپریم کورٹ بلڈنگ اسلام آباد میں پاکستان بار کونسل کے وائس چیئرمین جناب حفیظ الرحمن چوہدری کی صدارت میں منعقد ہوا۔

سپریم کورٹ بلڈنگ اسلام آباد میں پاکستان بار کونسل کے اجلاس میں کونسل کے معمول کے کاروبار کے ساتھ ساتھ پاکستان بار کونسل کے معروف وائس چیئرمین، چیئرمین، ایگزیکٹو کمیٹی اور ممبران نے قیمتی جانوں کے ضیاع اور عوامی مویشیوں، رہائش گاہوں، جائیدادوں اور انفراسٹرکچر کے حوالے سے اپنے دکھ اور افسوس کا اظہار کیا ہے۔ تباہ کن موسلا دھار بارشوں کے نتیجے میں ملک کے تقریباً ہر کونے اور کونے کو متاثر/متاثر کر رہے ہیں۔ خاص طور پر سندھ اور بلوچستان سے تعلق رکھنے والے وکلاء بھی بری طرح متاثر ہوئے ہیں۔

 

اس موقع پر پاکستان بار کونسل نے وفاقی اور صوبائی گورننگ مشینری کے تمام اسٹیک ہولڈرز سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ امدادی کاموں کو تیز کرنے پر توجہ دیں۔ کونسل نے وفاقی حکومت سے مزید مطالبہ کیا کہ وہ اس کونسل کو ملک بھر میں متاثرہ وکلاء کو امداد فراہم کرنے کے لیے امداد بھیجے۔ کونسل نے قانونی برادری بالخصوص متاثرہ علاقے سے متعلق افراد سے بھی کہا ہے کہ وہ آگے آئیں اور پھنسے ہوئے عوام کی ہر طرح سے مدد کریں۔

اسلام آباد میں پاکستان بارکونسل کے اجلاس میں کونسل نے ہاؤسنگ سکیم کے دیرینہ مسئلے کو حل کرنے اور سپریم کورٹ بار ایسوسی ایشن کے ممبران کو پلاٹ الاٹ کرنے پر سپریم کورٹ بار ایسوسی ایشن آف پاکستان کے صدر اور ایگزیکٹو کمیٹی کی تعریف کی۔

ہہ بھی معلوم ہوا ہے کہ کونسل نے حکومت سے اپنے مطالبے کو دہرایا کہ وہ آئین کے آرٹیکل 175-A میں ترمیم کرے تاکہ سپریم کورٹ میں ججوں کی تقرری کے لیے جوڈیشل کمیشن آف پاکستان میں ججوں اور دیگر ممبران کی مساوی نمائندگی کی جاسکے۔

پاکستان بارکونسل کے اجلاس میں کونسل نے مزید فیصلہ کیا کہ موجودہ سیاسی صورتحال اور سیلاب متاثرین کو ریلیف دینے کے حوالے سے آل پاکستان وکلاء کے نمائندوں کا ایک کنونشن منعقد کیا جائے گا۔