fbpx

پاکستان رومانیہ کے سرمایہ کاروں اور تاجروں کوسرمایہ کاری کے وسیع مواقع فراہم کرے گا:شاہ محمود قریشی

اسلام آباد:وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی نے پیر کو رومانیہ کے سرمایہ کاروں اور تاجروں پر زور دیا کہ وہ پاکستان میں تجارت اور سرمایہ کاری کے وسیع مواقع سے استفادہ کریں۔پاکستان رومانیہ کے سرمایہ کاروں اور تاجروں کوسرمایہ کاری کے وسیع مواقع فراہم کرے گا:شاہ محمود قریشی

اپنے رومانیہ کے ہم منصب بوگڈان اوریسکو کے ساتھ مشترکہ پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے وزیر خارجہ نے کہا کہ رومانیہ کے سرمایہ کاروں کے لیے نہ صرف دوطرفہ تجارتی تعلقات کو فروغ دینے بلکہ پاکستان کے وسطی ایشیا کے لیے برآمدات کا مرکز بننے کے امکانات کے حوالے سے بھی بڑی صلاحیت موجود ہے۔ بازار اب دنیا کے لیے کھولے جا رہے تھے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان چین کے ساتھ اقتصادی راہداری بنا رہا ہے اور گوادر پورٹ کی تعمیر دنیا کو خشکی میں گھرے وسطی ایشیائی جمہوریہ اور افغانستان کے لیے کھول دے گی۔ شاہ محمود قریشی نے کہا کہ رومانیہ کی قیادت سے ملاقاتوں میں اقتصادی تعلقات کو فروغ دینے کے اقدامات پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

انہوں نے کہا کہ دونوں ممالک کے درمیان افہام و تفہیم کو مزید فروغ دینے کے وسیع مواقع موجود ہیں کیونکہ یہ آگے بڑھنے کا صحیح وقت ہے۔

رومانیہ کے ہم منصب کے مطابق، انہوں نے مزید کہا کہ COVID چیلنج کے باوجود گزشتہ مالی سال کے دوران دونوں ممالک کے درمیان باہمی تجارت میں تقریباً 50.6 فیصد اضافہ ہوا۔ تاہم، یہ ان کے دوطرفہ تعلقات اور یورپی یونین کے ساتھ تجارتی مواقع کے تناظر میں حقیقی صلاحیت کے قریب نہیں تھا، انہوں نے مشاہدہ کیا۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ پاکستان فائدہ مند پوزیشن پر ہے۔ شاہ محمود قریشی نے کہا کہ GSP+ اسٹیٹس کے ساتھ، انہوں نے محسوس کیا کہ یہ EU اور پاکستان دونوں کے لیے باہمی طور پر فائدہ مند رہا ہے۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!