fbpx

وزیرخارجہ کی ڈیوس میں رومانیہ کے وزیرخارجہ سے ملاقات

وزیرخارجہ کی ڈیوس میں رومانیہ کے وزیرخارجہ سے ملاقات،اطلاعات کے مطابق پاکستان کے وزیرخارجہ بلاول بھٹو زرداری نے ڈیوس میں رومانیہ کے وزیرخارجہ سے ملاقات کی ہے

وزیر خارجہ نے اس بات پر زور دیا کہ حکومت پاکستان ملک میں مالی شمولیت کے فروغ کے لیے پوری طرح پرعزم ہے۔ انہوں نے کہا کہ سٹیٹ بینک آف پاکستان نے نیشنل ڈیجیٹل انفراسٹرکچر ڈویلپمنٹ سٹریٹیجی کے حصے کے طور پر راست نام کی فوری ڈیجیٹل مائیکرو پیمنٹ گیٹ وے کو کامیابی کے ساتھ فعال کیا ہے۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ ان اقدامات کا مقصد ملکی معیشت میں خواتین کی شرکت کو آسان بنانا ہے۔ وزیر خارجہ نے بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کے لیے ملک میں بینکنگ خدمات تک رسائی کو بہتر بنانے کے لیے روشن ڈیجیٹل اکائونٹ اقدام کے ذریعے پاکستان کی کوششوں پر بھی روشنی ڈالی۔

اس سے پہلے وزیر خارجہ بلاول بھٹو زرداری نے عالمی اقتصادی فورم کے اجلاس کے موقع پر فن لینڈ کے وزیر خارجہ پیکا اولاوا ہاویستو سے منگل کو ڈیووس میں ملاقات کی۔

دفتر خارجہ کے ترجمان کے مطابق دونوں وزرائے خارجہ نے دو طرفہ، علاقائی اور بین الاقوامی امور پر تبادلہ خیال کیا۔

وزیر خارجہ بلاول بھٹو زرداری نے فن لینڈ کے ہم منصب سے گفتگو کرتے ہوئے پاکستان کے فن لینڈ کے ساتھ سیاسی اور اقتصادی تعلقات کو مزید مستحکم کرنے کے عزم کا اظہار کیا۔انہوں نے توقع ظاہر کی کہ اسلام آباد میں فن لینڈ کا سفارت خانہ دوبارہ جلد کھول دیا جائے گا