fbpx

فارن فنڈنگ کیس، تحریک انصاف کے وکلا نے سکروٹنی کمیٹی میں کیا جمع کروا دیا؟

فارن فنڈنگ کیس، تحریک انصاف کے وکلا نے سکروٹنی کمیٹی میں کیا جمع کروا دیا؟

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق حکمران جماعت تحریک انصاف نے مبینہ غیر ملکی فنڈنگ کیس میں ثبوت الیکشن کمیشن کی سکروٹنی کمیٹی کو جمع کروا دیئے ہیں،ڈی جی لا کی سربراہی میں الیکشن کمیشن کی اسکروٹنی کمیٹی تحریک انصاف کے خلاف تحقیقات کررہی ہے۔تحریک انصاف کی جانب سے انکے وکیل شاہ خاور کمیٹی کے سامنے پیش ہوں گے جب کہ درخواست گزار اکبر ایس بابر بھی الیکشن کمیشن کے آفس پہنچ چکے ہیں۔

صحافی کے سوال پر پی ٹی آئی کے وکیل نے کہا کہ کہ تمام مطلوبہ دستاویزات اس بکس میں ہیں جو اسکروٹنی کمیٹی کے سامنے پیش کیے جائیں گے۔ سکروٹنی کمیٹی آج سماعت کرے گی.

واضح رہے کہ الیکشن کمیشن نے اپوزیشن جماعتوں کی درخواست پر تحریک انصاف فارن فنڈنگ کیس کی 26 نومبر سے روزنہ کی بنیاد پر سماعت کرنے کا فیصلہ کیا تھا

فارن فنڈنگ کیس،الیکشن کمیشن نے سنایا بڑا فیصلہ

پی ٹی آئی نے درخواست میں مؤقف اختیار کیاہے کہ الیکشن کمیشن کی تشکیل مکمل نہ ہونے کے باعث 10 اکتوبر کے حکم کا کوئی قانونی جواز نہیں،درخواست میں عدالت سے استدعا کی گئی ہے کہ الیکشن کمیشن کا 10 اکتوبر کا آرڈر کاالعدم قرار دیا جائے۔

تحریک انصاف اپنی مرضی کے نتائج حاصل کرنا چاہتی ہے، ایسا کس نے کہہ دیا

فارن فنڈنگ کیس، شیخ رشید نے بھی بڑا مطالبہ کر دیا

فارن فنڈنگ کیس سماعت سے قبل وزیراعظم عمران خان کے لئے ایک اور مشکل

غیر ملکی فنڈنگ کیس میں تحریک انصاف کو ملی عدالت سے ملی بڑی کامیابی

واضح رہے کہ الیکشن کمیشن آف پاکستان نے اپنے فیصلے میں غیر ملکی فنڈنگ کیس سے متعلق چار درخواستیں مسترد کرتے ہوئے اسکروٹنی کمیٹی کو کام جاری رکھنے کا حکم دیا تھا۔ تحریک انصاف نے اسکروٹنی کمیٹی کی کارروائی لیک ہونے کے خلاف 4 درخواستیں جمع کرائی تھیں ،فیصلہ چیف الیکشن کمشنر جسٹس سردار رضا کی سربراہی میں تین رکنی کمیشن نے سنایا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.