فارم ہاؤس میں ڈانس پارٹی میں لڑکی کی موت، دو دوست گرفتار

0
59

کراچی کے فارم ہاؤس میں ڈانس پارٹی میں 25 سالہ لڑکی کی موت، والد کی مدعیت میں پولیس نے مقدمہ درج کر لیا

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق کراچی کے علاقے گلشن معمار میں ایک فارم ہاؤس پر ڈانس پارٹی میں 25 سالہ لڑکی کی موت پر مقدمہ چار روز بعد درج کر لیا گیا، 25 سالہ لڑکی انعم فاطمہ کے قتل کا مقدمہ گلشن معمار تھانے میں والد انوار حسین کی مدعیت میں درج کیا گیا ،مقدمے میں 5خواتین سمیت 14 افراد نامزد کیے گئے ہیں، پولیس نے قتل کے مقدمے میں نامزد انعم کے دو دوستوں کو گرفتار کرلیا

اپنے ہی شوہر کے گھر ڈاکہ ڈالنے والی خاتون مبینہ آشنا سمیت گرفتار

انعم کے والد انوار حسین نے درخواست میں لکھا کہ میری بیٹی کو قتل کیا گیا ہے۔میری بیٹی انعم فاطمہ کال سینٹر میں کام کرتی تھی۔ 14 ستمبر رات 9بجے گھر سے آفس گئی۔صبح طبعیت خراب ہونے کی اطلاع ملی۔ عباسی شہید اسپتال پہنچنے پر علم ہوا بیٹی فوت ہوگئی۔

پشاور،میڈیکل کی طالبہ اور انجینئر کی لاشیں برآمد

پولیس کا کہنا ہے کہ واقعے کی تفتیش جاری ہے۔ پولیس نے دو ملزمان رابن اور طارق کو گرفتار کرکے ان سے تفتیش شروع کردی ،گرفتار ملزموں نے پولیس کو بیان دیا کہ ڈانس پارٹی کے دوران پارٹی پلز اور دیگر منشیات بھی استعمال کی گئی۔ پولیس کو شبہ ہے کہ انعم فاطمہ کی موت نشہ آور چیز کھانے سے ہوئی۔

قصور،اغواء ہونے والے 3 بچوں کی لاشیں کھنڈرات سے برآمد

لاہور کے ہربنس پورہ علاقہ سے چار سالہ بچہ اغواء، اہل علاقہ کا شدید احتجاج

تفتیشی حکام کے مطابق پارٹی میں باہر سے منشیات لائے جانے کے شواہد ملے ہیں۔ پارٹی میں خاتون ڈرگ سپلائر بھی موجود تھی ۔خواتین سمیت دیگر مفرور ملزمان کی گرفتاری کیلئے چھاپے مارے جارہے ہیں۔ انعم فاطمہ کی وجہ موت جاننے کیلئے قبر کشائی کی جائے گی۔ قبر کشائی کیلئے درخواست جوڈیشل مجسٹریٹ کو دی جائے گی۔

لاہور میں بھی بچوں کے اغوا کا سلسلہ رک نہ سکا

واضح رہے کہ ملیر زون پولیس نے ڈی آئی جی ایسٹ کے احکامات کی دھجیاں اڑا دیں پولیس فارم ہاوس مالکان کو بغیر فیملی بکنگ نہ دینے پر پابند کرنے میں ناکام ہو گئی ہے،فارم ہاوسز میں ڈانس پارٹیاں جاری اور بغیر فیملیز بکنگ جاری ہے ،گلشن معمار کے فارم ہاوس میں ڈانس پارٹیز اور منشیات استعنال ہونے کا انکشاف ہوا ہے. دس اگست کو نرما نامی لڑکی کی فارم ہاوس پر زیادتی کی کوشش کے بعد قتل کے بعد فارم ہاوسز فیملز کے علاقہ نہ دینے کا فیصلہ کئا گیا تھا

Leave a reply