fbpx

فارمولا-ای کار ریس28 جنوری کو سعودی عرب کے تاریخی مقام درعیہ میں شروع ہو گی

سعودی عرب مسلسل چوتھی مرتبہ فارمولا-ای( Formula E) کار ریس کی میزبانی کرنے جا رہا ہے۔

باغی ٹی وی : "العربیہ ڈاٹ نیٹ” کے مطابق ریس کا پہلا اور دوسرا راؤنڈ درعیہ کے تاریخی مقام پر 28 اور 29 جنوری کو منعقد ہو گا پہلے دو راؤنڈوں کے بعد یہ ریس میکسیکو کے دارالحکومت "میکسیکو سٹی” منتقل ہو جائے گی۔ یہاں تیسرا راؤنڈ 12 فروری کو ہو گا۔

رپورٹ کے مطابق ریس کا چوتھا اور پانچواں راؤنڈ اطالیہ کے دارالحکومت روم میں 9 اور 10 اپریل کو منعقد ہوں گے اس کے بعد ریس کے شرکاء موناکو جائیں گے یہاں وہ 30 اپریل 2022ء کو ریس کے چھٹے راؤنڈ میں شریک ہوں گے اس کے بعد 7واں اور 8واں راؤنڈ برلن (جرمنی) میں، 9واں راؤنڈ انڈونیشیا میں، دسواں راؤنڈ وینکوور (کینیڈا) میں ہوگا-

سعودی عرب: کنگ عبدالعزیزاونٹ میلے کی تاریخ میں پہلی مرتبہ خواتین کی شرکت

جبک 11واں اور12 واں راؤنڈ نیویارک (امریکا) میں،13 واں اور 15 واں راؤنڈ لندن (برطانیہ) میں اور ریس کے اختتامی دو راؤنڈ 16 واں اور 16 واں اگست میں جنوبی کوریا کے دارالحکومت سیئول میں ہوں گے۔

فارمولا اِی کے ساتویں سیزن کا افتتاحی راؤنڈ گذشتہ برس 26 اور 27 فروری (2021ء) کو سعودی عرب (درعیہ) میں ہوا تھا اس چیمپین شپ کی تاریخ میں پہلی مرتبہ LED لائٹس کا استعمال کرتے ہوئے رات کے وقت ریس کا انعقاد ہوا۔

واضح رہے کہ سعودی وزارت کھیل کی جانب سے اعلان کیا جا چکا ہے کہ فارمولا اِی ریس کے ٹکٹ https://diriyah-eprix.com ویب سائٹ کے ذریعے دستیاب ہوں گے ٹکٹ کی قیمت 150 ریال سے شروع ہو رہی ہے۔

سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کا وژن 2030، دبئی،قطر اورابو ظہبی کیلئے چیلنج

سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کی طرف سے”جدہ ڈاؤن ٹاؤن” جدید منصوبے کا…

دوسری جانب سعودی عرب میں اونٹوں کے سب سے بڑے میلے کنگ عبدالعزیز فیسٹیول میں اونٹنیوں کے مقابلہ حسن کا آغاز ہوگیاعالمی خبر رساں ادارے کے مطابق ریاض میں کنگ عبدالعزیز کیمیل فیسٹیول جاری ہے جس میں ہر سال کی طرح اس سال بھی کورونا وبا کے باوجود لاکھوں افراد شرکت کریں گے۔

اس فیسٹیول کا سب سے دلچسپ حصہ اونٹنیوں کے درمیان ہونے والا مقابلہ حسن ہے۔ اس مقابلے کے فاتح اونٹنی کے مالک کو 6 کروڑ 60 لاکھ ڈالر انعام دیا جاتا ہے مقابلہ حسن میں اونٹنی کی خوبصورتی کا معیار لمبے اور لٹکے ہوئے ہونٹ، بڑی ناک اور کوہان کی شکل ہے تاہم کچھ برسوں سے مصنوعی طریقے سے حسن میں اضافہ کیے جانے کا انکشاف ہےاس لیے منتظیمن اچھی طرح جانچ پڑتال کے بعد مقابلے میں شرکت کی اجازت دیتے ہیں اس سال بھی 40 کے لگ بھگ اونٹنیوں کو خوبصورتی کے لیے بوٹوکس انجیکشن لگانے پر نااہل قرار دیا گیا۔

سعودی عرب: خوبصورتی کے انجکشن لگوانے کی وجہ سے 40 اونٹ مقابلہ حسن کی دوڑ سے باہر


مقابلے میں شرکت کی خواہش مند اونٹنیوں کا ماہرین نے ان کی ظاہری شکل و صورت اور چلنے کے انداز کا معائنہ کیا۔ پھر جدید ایکسرے اور 3 ڈی الٹرا ساؤنڈ سے سر، گردن اور دھڑ کے عکس لیے اور جنیاتی معائنے سمیت خون کے ٹیسٹ کیے گئے۔

واضح رہے کہ اونٹنیوں کے مقابلہ حسن کا انعقاد ہر سال کنگ عبدالعزیز فیسٹیول میں کیا جاتا ہے جو دنیا کا اونٹوں کا سب سے بڑا فیسٹیول ہے۔

سعودی عرب:250 ملین ریال انعامات کے ساتھ دنیا کے سب سے بڑےاونٹ میلے کا آغاز

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!