گوادر میں چین کے نئے ہائی سیکیورٹی کمپاونڈ کا انکشاف، بحیرہ عرب و بلوچستان میں سی پیک کے دفاع کیلئے کردار ادا کے گا

گوادر میں چین کے نئے ہائی سیکیورٹی کمپاونڈ کا انکشاف، بحیرہ عرب و بلوچستان میں سی پیک کے دفاع کیلئے کردار ادا کے گا

باغی ٹی وی رپورٹ کےمطابق :چین گوادر میں‌ ہائی وے کمپاؤنڈ بنانے جا رہا ہے . تجزیہ کار پاکستان کے گوادر میں طویل متوقع چینی بحریہ کے اڈے کی کی شروعات کو اہم نظر سے دیکھتے ہیں۔ جبوتی میں ایک وسیع و عریض کو پورا کرنے کے لئے یہ اڈہ بحر ہند میں چین کے قدم مضبوط کرے گا۔ حالیہ سیٹلائٹ تصاویر سے معلوم ہوتا ہے کہ پچھلے کچھ سالوں میں متعدد نئے کمپلیکس بنائے گئے ہیں۔ ان میں سے ایک ، جس کی شناخت بندرگاہ کی ترقی میں شامل ایک چینی کمپنی کے ذریعہ استعمال کی جاتی ہے ، کو غیر معمولی طور پر اعلی سکیورٹی حاصل ہے.
پاکستان کے ساحل کے مغربی کنارے پر واقع ، گوادر سے چین کے بیلٹ اینڈ روڈ انیشی ایٹو کی ایک اہم بندرگاہ متوقع ہے۔ اس سے چین کے سامان کو پورے ایشیا کے آس پاس سفر کرنے کے بجائے پاکستان کے راستے شارٹ کٹ کا موقع ملے گا۔ چین کے بارے میں پہلے جنوری 2018 میں بحریہ کے اڈے کی منصوبہ بندی کرنے کی اطلاع دی گئی تھی ۔جبکہ اس منصوبے کی سرکاری طور پر کبھی تصدیق نہیں ہوئی ہے ، یہ قدرتی راستہ ہوگا۔

اعلی سیکیورٹی کمپاؤنڈ کی شناخت چین مواصلاتی تعمیراتی کمپنی (سی سی سی سی لمیٹڈ) کے ذریعہ کی گئی ہے۔ یہ ایک اکثریت والی سرکاری کمپنی ہے جو بہت ساری چینی سول انجینئرنگ منصوبوں میں ملوث ہے۔ اگرچہ خطے میں کچھ حد تک سیکیورٹی معمول کی بات ہے ، لیکن یہاں دیکھا جانے والا سیکیورٹی کی سطح وسیع ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.