دھاندلی کی جارہی ہے،گنتی رکوائی جائے،مسٹرٹرمپ آپ بے بنیاد الزام لگارہے ہیں ،عدالت نےٹرمپ کی درخواست مسترد کردی

جارجیا :دھاندلی کی جارہی ہے،گنتی رکوائی جائے،آپ بے بنیاد الزام لگارہے ہیں ، عدالت نے جھاڑ کے ساتھ ٹرمپ کی درخواست مسترد کردی،اطلاعات کے مطابق ڈونلڈ ٹرمپ کی ٹیم ریاست جارجیا کے کچھ علاقوں میں ووٹوں کی گنتی رکوانے کی درخواست مسترد کردی ۔

ڈونلڈ ٹرمپ کی ٹیم کی جانب سے الزام لگایا گیا ہے کہ چیتھم کاؤنٹی میں رپبلیکن پارٹی کے ایک مبصر نے دیکھا کہ ایک اہلکار ڈاک کے ذریعے تاخیر سے آنے والے 53 بیلٹس کو ان بیلٹس میں شامل کر رہا ہے جو وقت پر پہنچے تھے۔ جارجیا میں صرف ان ووٹوں کو گنتی میں شامل کیا جانا ہے جو الیکشن کے دن شام سات بجے تک پہنچ گئے تھے۔

جارجیا ایسی چوتھی اہم ریاست ہے جہاں صدر ٹرمپ نے ووٹوں کو قانونی طور پر چیلنج کیا ہے۔ انھوں نے اس عزم کا اظہار کیا ہے کہ وہ ایسی جگہوں پر ووٹوں کی گنتی رکوا دیں گے جہاں ان کے خیال میں فراڈ کیا گیا ہے۔ تاہم انھوں نے اپنے دعووں کے بارے میں کوئی شواہد پیش نہیں کیے ہیں۔

جارجیا میں جج نے ریاستی ریپبلکن پارٹی اور صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی مہم کے ایک مقدمے کو مسترد کردیا ہے جس میں اس سے کہا گیا تھا کہ ساحلی کاؤنٹی کو یہ یقینی بنائے کہ وہ غیر حاضر بیلٹ پر کارروائی کے ریاستی قوانین پر عمل پیرا ہے۔

چٹھم کاؤنٹی کی سپیریئر کورٹ کے جج جیمز باس نے تقریبا ایک گھنٹے کی سماعت کے اختتام پر جمعرات کو اپنے فیصلے کی وضاحت فراہم نہیں کی۔ کاؤنٹی میں بھاری اکثریت سے جمہوری شہر ساوانا شامل ہے۔

اس مقدمے میں 53 غیر حاضر بیلٹوں کے بارے میں خدشات کا اظہار کیا گیا تھا جن پر نظر ثانی کرنے والے مبصرین کا کہنا ہے کہ وہ اصل بیچوں کا حصہ نہیں ہیں۔ کاؤنٹی انتخابات کے عہدیداروں نے گواہی دی کہ تمام 53 بیلٹ وقت پر موصول ہوچکے ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.