fbpx

گھڑیاں تم بیچو اور چور دوسری جماعتیں ہیں. ریحام خان

چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کی سابقہ اہلیہ ریحام خان پی ٹی آئی پر تنقید کرتے ہوئے لکھتی ہیں کہ توشہ خانہ سے گھڑیاں نکال نکال کر تم بیچو اور چور دوسری جماعتیں ہیں.
ریحام نے ایک سوشل میڈیا بیان میں کہا: آٹا, چینی, ادویات کا بحران پیدا کر کے تم پیسہ بناو لیکن مافیا دوسرے لوگ ہیں، مودی کی جیت کی دعائیں تم کرو لیکن غدار دوسرے ہیں،3 نہیں 5 کیرٹ کے ہیرے لے کر فائلوں پر دستخط تم کرو اور کرپٹ دوسرے ہیں۔

جبکہ دوسری ٹویٹ میں ریحام نے لکھا:
ساڑھے تین سال تک اپوزیشن اور اپنے مخالفین کو احتساب کے نام پر سیاسی انتقام کا نشانہ بنانے والا شخص اب پنجاب میں پولیس کو دھمکیاں دے رہا ہے کہ اس ضمنی الیکشن کے بعد پولیس کا احتساب ہوگا۔ ان کو کوئی بتائے کہ حکومت آپ نے کی، دوسروں کی بجائے آپ خود کو احتساب کے لیے پیش کریں۔

ایک صارف رانا ساد لکھتے ہیں کہ: 
جتنے مشکل فیصلے ہونے تھے ہوگئے ہیں اب انشاءاللہ اچھے دن آنے والے ہیں.فتنہ خان کیلیے اس سے بڑی بدقسمتی کیا ہوگی کہ 4 سال حکومت میں رہا لیکن 4 کام بتانے کو نہیں ہیں،فتنہ خان نے 1کروڑ نوکریاں دینے کا وعدہ کیا نوکریاں دینا تو دور کی بات 1کروڑ سے زائد لوگ بےروزگار ہوگئے۔

ایک اور صارف ہارون خان جدون ریحام کی ٹویٹ پر عمران خان بارے تنقید کرتے ہوئے لکھتے ہیں:
‏‎غلطی موجودہ حکومت کی ہےجو اس چور اور بدزبان کو کھلا چھوڑا ہوا ہےاور یہ عوام کو گمراہ کر رہا ہےاور پاکستان میں نفرت کی سیاست کو فروغ دے رہا ہے،موجودہ حکومت کو چاہیےکے اسےفوری طور پر گرفتار کرےورنہ یہ بدزبان پورے ملک میں زہر پھیلا دےگا۔