fbpx

گلگت،سیلاب متاثرہ علاقے میں پاک فوج کا ریلیف آپریشن

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق سیلاب متاثرہ علاقوں میں پاک فوج کی امدادی سرگرمیاں جاری ہیں

پاک فوج کے جوان ریسکیو و ریلیف آپریشن میں حصہ لے رہے ہیں، گلگت کے علاقے میں سیلاب آیا تو پاک فوج کے جوان شہریوں کی مدد کے لئے پہنچ گئے، پاک آرمی کی جانب سے سیلاب سے متاثرہ گورو جگلوٹ میں ایک روزہ فری میڈیکل کیمپ کا انعقاد کیا گیا جس میں مریضوں کو علاج معالجے کی مفت سہولت فراہم کی گئی،

پاک آرمی میڈیکل کور کے ماہر ڈاکٹروں کی ٹیم کو خصوصی طور پر اس میڈیکل کیمپ میں تعینات کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ سیلاب متاثرین میں پاک فوج کے زیر انتظام کشمیر آرفنز ریلیف ٹرسٹ کی طرف سے امدادی سامان کی پیکجز تقسیم کی گئی۔ اس موقع پر کشمیر آرفنز ریلیف ٹرسٹ کے نمائندے رضاکاروں کے ساتھ موجود تھے۔

گلگت کے سیلاب متاثرہ علاقوں میں متاثرہ افراد کی رہائش کے لیے شاہراہ قراقرم پر عارضی ٹینٹ ولیج قائم کردئیے گئے ہیں، پاک فوج کی جانب سے متاثرین کے لے ٹینٹ، اشیائے خورونوش، ادویات فراہم کی جارہی ہیں۔ مقامی لوگوں کا کہنا ہے کہ لوگوں کے مکانات، لاکھوں روپے مالیت کی قیمت زمین اورپھل دار درخت تباہ ہو گئے جس پر صوبائی حکومت خاموش ہے،پاک فوج ہی مشکل کی گھڑی میں ہماری مددکو آئی ہے، ہم سرحدوں کی حفاظت کے ساتھ ساتھ مشکل وقت میں ہماری مدد کرنے پر پاک فوج کے جوانوں کو سلام پیش کرتے ہیں سیلاب سے متاثرہ لوگوں نے میڈیکل کیمپ اور ریلیف کیمپ کے انعقاد پر پاک فوج کا شکریہ ادا کیا۔

سیلاب سے ہونے والے نقصان کے سرکاری اعداد وشمارجاری

حکومت بارش سے متاثرہ افراد کو معاوضہ دینے کا اعلان کرے،سربراہ پاکستان سنی تحریک

بارش کے بعد کی صورتحال ، میئر کراچی نے گورنر سندھ سے ملاقات میں وفاق سے مدد مانگ لی

اکثر ارکان اسمبلی ڈیفنس اور کلفٹن کے رہائشی ہیں انہیں پتا ہی نہیں کہ کراچی کے عوام کے مسائل کیا ہیں،حافظ نعیم الرحمان

ملک میں سیلاب سے متاثرہ اضلاع میں پاک فوج کی امدادی سرگرمیاں جاری ہیں