fbpx

گوگل نے اسرائیلی سیکیورٹی اسٹارٹ اپ Simplify کو 500 ملین ڈالر میں خرید لیا

گوگل نے منگل کو کہا کہ اس کے کلاؤڈ ڈویژن نے اسرائیل کے سائبر سیکیورٹی اسٹارٹ اپ سیمپلیفائی کو حاصل کرلیا ہے، کیونکہ امریکی ٹیک دیو سائبر حملوں کے درمیان اپنی سیکیورٹی پیشکش کو بڑھا رہا ہے۔

کمپنیوں کی طرف سے معاہدے کی مالی تفصیلات کا انکشاف نہیں کیا گیا، لیکن اس معاملے سے واقف ایک ذریعہ نے بتایا کہ گوگل نے سمپلیفائی کے لیے 500 ملین ڈالر نقد ادا کیے ہیں۔

یہ معاہدہ اس وقت ہوا جب گوگل نے گزشتہ اگست میں امریکی صدر جو بائیڈن سے سائبر حملوں اور ڈیٹا کی خلاف ورزیوں میں نمایاں اضافے کے درمیان اگلے پانچ سالوں میں سائبر سیکیورٹی میں 10 بلین ڈالر کی سرمایہ کاری کا وعدہ کیا۔

Simplify، جس کی قیادت شریک بانی اور چیف ایگزیکٹیو Amos Stern کرتے ہیں، سیکیورٹی آرکیسٹریشن، آٹومیشن اور رسپانس سلوشنز فراہم کرتی ہے۔ اس نے G20 وینچرز اور 83 نارتھ سمیت سرمایہ کاروں سے 58 ملین ڈالر کمائے ہیں۔

یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ گوگل کلاؤڈ کے ساتھ شراکت داری کے ساتھ، سیمپلائف نے خریدار کی دلچسپی کو اپنی طرف متوجہ کیا کیونکہ یہ نجی سرمایہ کے ایک نئے دور کو بڑھانے کے عمل میں تھا۔

2020 میں جب سے وبائی بیماری شروع ہوئی ہے، گوگل کی کلاؤڈ بزنس سے ہونے والی آمدنی تقریباً دگنی ہو کر تقریباً 5 بلین ڈالر ہو گئی ہے کیونکہ کمپنیاں گھر سے کام کرنے پر منتقل ہو گئی ہیں۔ حفاظتی خطرات کے خلاف حفاظت اور ہیج کرنے کی ضرورت تیزی سے بڑھ گئی ہے، بڑے کارپوریٹس بھی سائبر سیکیورٹی پروڈکٹس کو بڑھا رہے ہیں۔

گوگل نے کہا کہ سمپلیفائی کا پلیٹ فارم اس کے کلاؤڈ میں ضم ہو جائے گا اور ان صلاحیتوں کی بنیاد کے طور پر کام کرے گا جس میں وہ سرمایہ کاری کرے گا۔

ادارے کی طرف سے کہا گیا ہے کہ گوگل کی پہلی اسرائیلی سائبر سیکیورٹی فرم ڈیل، ٹیک دیو کو مشرق وسطیٰ کے ملک کے سائبر سیکیورٹی ٹیلنٹ کے گہرے پول سے فائدہ اٹھانے میں مدد کرے گی۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!