گرین شرٹس لنکن پریمیئر لیگ کو رونق بخشنے کے لیے تیار

گرین شرٹس لنکن پریمیئر لیگ کو رونق بخشنے کے لیے تیار
باغی ٹی ٹی وی : پاکستانی شاہین سری لنکن پریمیئر لیگ کو رونق بخشنے کو تیار ہیں، محمد حفیظ سمیت متعدد نے سری لنکن ایونٹ میں دلچسپی ظاہر کردی۔

تفصیلات کے مطابق رواں ماہ کے آخر میں شیڈول لنکا پریمیئر لیگ میں دنیا بھر کے کرکٹرز نے دلچسپی ظاہر کی ہے،ان میں آل راؤنڈر محمد حفیظ سمیت پاکستانی کھلاڑی بھی شامل ہیں، البتہ قومی ٹیم کے ساتھ انگلینڈ میں مصروف ہونے کی وجہ سے سٹارز2 ستمبر کے بعد ہی دستیاب ہوں گے،اس وجہ سے انھیں زیر غور لائے جانے کا امکان کم ہے، ایونٹ میں پاکستان کے فری لانس کرکٹرز حصہ لے سکتے ہیں۔

ایونٹ 28 اگست سے 20 ستمبر تک 5 ٹیموں کے درمیان کھیلا جائے گا،مجموعی طور پر 93 انٹرنیشنل کھلاڑیوں نے دستیابی ظاہر کی تاہم ان میں سے صرف 30 کو ہی منتخب کیا جائے گا،ٹاپ کیٹیگری پلیئرز کو 40 سے 50 ہزار ڈالر تک معاوضہ ملے گا۔

سری لنکا کی پریمیئر لیگ میں فری لانس کرکٹرز کو ترجیحی بنیادوں پر شامل کیا جائے گا جبکہ اب تک 90 سے زائد عالمی کھلاڑی ایل پی ایل کیلئے دستیابی ظاہر کرچکے ہیں۔ لنکا پریمیئر لیگ اگست کے آخری دنوں میں کھیلی جائے گی جس کے دوران قومی کرکٹ ٹیم کے زیادہ تر کھلاڑی انگلینڈ کے ساتھ کرکٹ سیریز میں مصروف رہیں گے۔
ایونٹ میں قومی کرکٹ ٹیم کے ان کھلاڑیوں کو چانس دیا جاسکتا ہے جو فری لانس کرکٹ کھیلتے ہیں۔ لنکا پریمیئر لیگ میں رواں ماہ کی 28 تاریخ سے لے کر اگلے ماہ 20 ستمبر تک 5 ٹیمیں ٹی ٹوئنٹی سیریز میں حصہ لیں گی جس میں مجموعی طور پر 30 کھلاڑی منتخب کیے جائیں گے۔
بنگلہ دیش کے ساتھ ساتھ افغانستان، نیوزی لینڈ، جنوبی افریقہ اور دیگر ممالک سے کھلاڑی لنکا پریمیئر لیگ کا حصہ ہوں گے جبکہ بھارت پاکستان کی شمولیت کے باعث لنکن پریمیئر لیگ سے خائف نظر آتا ہے۔ پاکستانی کھلاڑی انگلینڈ سیریز کے باعث کم تعداد میں حصہ لیں گے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.