fbpx

حیدر علی کی دھواں دھار اننگز سینٹرل پنجاب کوشکست سے دوچارکردیا

راولپنڈی : حیدر علی کی دھواں دھار اننگز نے سینٹرل پنجاب سے فتح چھین لی ،اطلاعات کے مطابق نیشنل ٹی ٹوئنٹی کپ میں حیدر علی کی دھواں دھار اننگز کی بدولت ناردرن نے سینٹرل پنجاب کو 6 وکٹوں سے شکست دے دی۔

راولپنڈی میں کھیلے جارہے نیشنل ٹی ٹوئنٹی کپ میں سینٹرل پنجاب نے ناردرن کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کی اور مقررہ 20 اوررز میں 2 وکٹوں کے نقصان پر 200 رنز اسکور کیے۔

کپتان بابراعظم نے شاندار بیٹنگ کرتے ہوئے ناقابل شکست 105 رنز کی برق رفتار اننگز کھیلی، 63 گیندوں پر مشتمل ان کی اننگز میں 11 چوکے اور 3 چھکے شامل تھے۔ یہ ان کے ٹی ٹوئنٹی کیرئیر کی چھٹی سنچری ہے،کیرئیر کی چھ میں سے چار سنچریوں میں بابراعظم ناٹ آؤٹ رہے۔

بابراعظم نے احمد شہزاد اور محمد اخلاق کے ہمراہ بالترتیب 67 اور 41 رنز کی شراکت قائم کی، احمد شہزاد 37 اور محمد اخلاق 21 رنز بناکر آؤٹ ہوئے۔

سینٹرل پنجاب کے کپتان نے سب سے لمبی پارٹنرشپ شعیب ملک کے ہمراہ قائم کی۔ شعیب ملک 4 چوکوں کی مدد سے 31 ر نز بناکر ناٹ آؤٹ رہے۔ناردرن کے محمد نواز اور شاداب خان نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

مطلوبہ ہدف کے تعاقب میں نوجوان کھلاڑی حیدر علی نے 53 گیندوں پر 91 رنز کی برق رفتار اننگز کھیل کر ہوم سٹی سینٹرل پنجاب سے فتح چھین لی۔ ناردرن نے 201 رنز کا ہدف دو گیندیں قبل چار وکٹوں کے نقصان پر حاصل کرلیا۔

ناردرن کے دونوں اوپنرز 56 کے مجموعی اسکور پر پویلین واپس لوٹ گئے، سرمد حمید 19 اور ناصر نواز 6 رنز بناکر آؤٹ ہوئے تو حیدر علی نے ناردرن کی کمان سنبھالی اور کریز پر پہنچتے ہی اپنے مخصوص انداز میں وکٹ کے چاروں اطراف دلکش اسٹروک کھیل کر سینٹرل پنجاب کے باؤلرز کو دباؤ میں لے آئے۔

اس دوران محمد نواز نے بھی ان کا بھرپور ساتھ دیا اور محض21 گیندوں پر 4 چھکوں اور 2 چوکوں کی بدولت 41 رنز کی برق رفتار اننگز کھیلی۔ دونوں کھلاڑیوں نے تیسری وکٹ کے لیے 45 گیندوں پر 84 رنز کی شراکت قائم کرکے ناردرن کی پوزیشن مستحکم کردی۔

محمد نواز کے آؤٹ ہونے کے بعد بھی حیدر علی نے رنز بنانے کی رفتار کم نہ کی اور جارحانہ انداز اپنائے رکھا۔ انہیں6 چھکوں اور 6 چوکوں کی بدولت 91 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلنے پر پلیئر آف دی میچ قرار دیا گیا۔

سینٹرل پنجاب کے وہاب ریاض، حسین طلعت، احسان عادل اور حسن علی نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔