حکومت سازی کے معاملات طے پا گئے، پیپلز پارٹی کابینہ کا حصہ نہیں بنے گی

0
174
Pak Gov

پیپلز پارٹی اور ن لیگ کے درمیان معاملات طے پا گئے،بلاول بھٹو کچھ دیر میں زرداری ہاؤس میں پریس کانفرنس کرے گے . ذرائع کے مطابق سینیٹراسحاق ڈار کی رہائش گاہ پر صدر ن لیگ شہبازشریف اور چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری کی ملاقات ہوئی ۔ حکومت سازی سے متعلق امور پر تبادلہ خیال کیاگیا۔ملاقات میں اسحاق ڈار ، مراد علی شاہ، قمر زمان کائرہ اور احسن اقبال،مراد علی شاہ،اعظم نذیرتارڑ،سردار ایاز صادق بھی موجود تھے۔ذرائع کے مطابق پیپلز پارٹی کابینہ کا حصہ نہیں بنے گی۔صدر پاکستان اور چیئرمین سینیٹ،گورنر پنجاب اور گورنر خیبرپختونخوا کا عہدہ پیپلزپارٹی کو ملے گا۔سپیکر قومی اسمبلی ن لیگ کا ہو گا ۔ پاکستان مسلم لیگ نواز اور پاکستان پیپلز پارٹی کے درمیان حکومت سازی کی تشکیل کے معاملات طے پانے پر دعائے خیربھی کی گئی۔

بلاول بھٹو زرداری کچھ دیر میں زرداری ہاؤس میں پریس کانفرنس کریں گے۔حکومت سازی میں بڑا بریک تھرو سامنے آگیا۔نامزد وزیراعظم شہبازشریف کی چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو سے ملاقات جاری ہے ۔ذرائع کے مطابق شہبازشریف اور بلاول بھٹو زرداری ملاقات اہم شخصیت کی رہائش گاہ پرہورہی ہے۔دونوں رہنما اپنے اپنے موقف میں لچک دکھانے،اتفاق کی صورت میں حکومت سازی کیلئے حتمی معاہدہ کریں گے۔ واضح رہے کہ شہبازشریف نے بلاول بھٹو سے ملاقات سے قبل مری میں سابق وزیراعظم نوازشریف سے اہم ملاقات کی جس میں رابطہ کمیٹی نے مذاکرات کے حوالےسے خصوصی بریفنگ دی ۔

مسلم لیگ (ن) اور پیپلز پارٹی کی بات چیت میں تعطل آگیا ہے جبکہ ن لیگ کے سامنے ایم کیو ایم نے بھی اپنی شرائط رکھ دیں۔دوسری طرف شہباز شریف نے اسلام آباد میں حکومت سازی کے معاملے پر اپنی مشاورتی کمیٹی کے ساتھ بیٹھک لگالی ہے۔وفاق میں شمولیت کیلئے ایم کیو ایم نے تین مطالبات ن لیگ کے سامنے رکھ دیے، ن لیگ کی رابطہ کمیٹی کے اجلاس میں شہباز شریف کو پیپلز پارٹی اور ایم کیو ایم کے ساتھ ہونے والے مذاکرات پر بریفنگ دی گئی۔ شہباز شریف کی دونوں جماعتوں کی قیادت سے آج ملاقات متوقع ہے جبکہ بلوچستان اسمبلی کے 2 نومنتخب آزاد ارکان نے شہباز شریف سے ملاقات کی۔

Leave a reply