ہماری لڑائی عمران خان نہیں اسے سلیکٹ کرنے والوں سے ہے، مریم نواز

پاکستان مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے کہا ہے کہ ہماری لڑائی عمران خان سے نہیں اسے سلیکٹ کرنے والوں سے ہے. آج اگرصحیح فیصلہ نہ کیاتوقوم ہمیں کبھی معاف نہیں کرے گی. وقت آگیا ہے کہ اس وسیع تر قومی مفاد کی اصطلاح کو تبدیل کریں۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کےمطابق مریم نواز نے اے پی سی سے خطاب کرتے ہوئے کہاکہ آل پارٹیز کانفرنس میں ٹھوس فیصلے ہونے چاہئیں، ملکی معیشت بدحالی کاشکارہےاورعوام ہماری جانب دیکھ رہےہیں. ایسااقدام اُٹھائیں کہ عمران خان توجائےلیکن ایساکوئی شخص پھرنہ آسکے. ہم کب تک وسیع تر قومی مفاد کے پیچھے چھپتے رہیں گے؟

انہوں نے کہاکہ یہ سچ ہے اپوزیشن تاریخ کی بدترین دھاندلی کے خلاف موثر آواز نہیں اٹھا سکی، عوام کو اپوزیشن سے بہت توقعات ہیں۔ نیب کی زیر حراست لوگوں کو سیاسی قیدی ڈکلیئر کیا جائے۔ چیئرمین اور ڈپٹی چیئرمین سینیٹ کی تبدیلی پر متفقہ فیصلہ کیا جائے، یہ پہلی اینٹ جب سرکے گی تو جمہوریت کی پیٹھ میں چھراگھونپنے والی حکومت کی بنیادیں ہل جائیں گی۔

واضح رہے کہ اے پی سی کا اعلامیہ جاری کر دیا گیا ہے اور استعفوں پر اختلافات کے سبب اپوزیشن جماعتیں حکومت مخالف تحریک کے حوالہ سے کوئی بڑا فیصلہ نہیں‌ کر سکی ہیں.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.