ہمارے نوجوان وزیراعظم کے دل کے بہت قریب ہیں، زرتاج گل

وفاقی وزیر برائے موسمیاتی تبدیلی زرتاج گل نے کہا ہے کہ جمہوریت بہتر بدلہ نہیں بلکہ تعلیم بہتر بدلہ ہے، ہمارے نوجوان وزیراعظم کے دل کے بہت قریب ہیں .

الیکشن کمیشن نے دیا جواب تو ن لیگ نے زرتاج گل کیخلاف اسمبلی میں دائر کیا ریفرنس

14 اگست کو لگا رہے ہیں پابندی؟ زرتاج گل نے ایسا اعلان کیا کہ…..

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق وزیرموسمیاتی تبدیلی زرتاج گل نے اسلام آباد یونیورسٹی میں ایک تقریب میں طلبا سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ آپ کا تعلیمی ادارہ آپ کے لئے فخر کا باعث ہے، زرتاج گل کا مزید کہنا تھا کہ 22کروڑعوام میں سے7کروڑ نوجوان ہیں ،ہمارے نوجوان وزیراعظم کے دل کے بہت قریب ہیں، زرتاج گل نے مزید کہا کہ سو ارب روپے کا نوجوانوں کےلئے پروگرام لے کرآ رہے ہیں.

زرتاج گل کے خلاف الیکشن کمیشن میں بھی درخواست دائر، نااہل قراردیاجائے، مطالبہ

زرتاج گل کو نااہل قرار دیا جائے، ن لیگ نے بڑا مطالبہ کر دیا

میں یہ کام نہیں کرتی……زرتاج گل نے کیوں کی وضاحت؟

 

واضح رہے کہ مسلم لیگ ن کی رکن پنجاب اسمبلی حنا پرویز بٹ نے زرتاج گل کے خلاف سپیکر قومی اسمبلی کو ریفرنس بھیجا ہے، انہوں نے قومی اسمبلی سیکرٹریٹ میں ریفرنس دستاویزات جمع کروائی ہیں. ریفرنس میں زرتاج گل کی اسمبلی رکنیت ختم کرنے کا مطالبہ کیا گیا ہے.

ذرتاج گل کے خلاف ریفرنس دائر کرنے کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے حنا پرویز بٹ نے کہا کہ زرتاج گل نے اپنے حلف کی خلاف ورزی کی ہے، شبنم گل کو نوکری دلوانے کے لئے زرتاج گل سے سفارش کی ، انھوں نے اتھارٹی کا غلط استعمال کیا۔نعیم الحق نے اس لیٹر کو واپس لینے کا اعتراف کیا ،تحریک انصاف والے اقربا پروری کے خلاف تھی ایسا کیوں نہیں ہے،حنا پرویز بٹ کا کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن نے یہ ریفرنس اسپیکر کو جمع کروانے کا کہا تھا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.