fbpx

حمزہ شہباز نےنگران وزیراعلیٰ پنجاب کیلئے2 نام گورنرکوبھجوا دیئے

اسلام آباد: پنجاب اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر حمزہ شہباز شریف نے نگران وزیر اعلیٰ پنجاب کے لئے دو نام گورنر محمد بلیغ الرحمان کو بھجوا دیئے۔اطلاعات ہیں‌ کہ حمزہ شہباز شریف کی جانب سے سید محسن رضا نقوی اور احد چیمہ کے نام نگران وزیراعلیٰ کے لیے بھجوائے گئے، حمزہ شہباز نے مزید روابط کے لیے ملک احمد خان کو فوکل پرسن مقرر کر دیا۔

دوسری جانب پنجاب میں نگران سیٹ اپ بارے مشاورت کیلئے وزیر اعظم شہباز شریف نے آصف علی زرداری اور چودھری شجاعت کو ٹیلی فون کیا۔شہباز شریف نے جمعیت علما اسلام (ف) کے سربراہ مولانا فضل الرحمان سے بھی رابطہ کیا، صوبے کی صورتحال پر تبادلہ خیال کرتے ہوئے تجویز کردہ ناموں پر اعتماد میں لیا۔


اس سے قبل میڈیا سے گفتگو میں وزیراعظم شہباز شریف کے معاون خصوصی اور اپوزیشن لیڈر حمزہ شہباز کے نمائندے ملک احمد خان کا کہنا ہے کہ نگران وزیراعلیٰ کے لیے وزیراعظم سے مشاورت مکمل کر لی ہے، آصف زرداری سے مشاورت کے بعد آج شام تک 3 نام گورنر پنجاب کو ارسال کر دیئے جائیں گے۔

وزیراعظم کی جانب سے بھی سابق صدر آصف علی زرداری، چوہدری شجاعت اور جمعیت علمائے اسلام فضل الرحمان (ف) گروپ کے سربراہ مولانا فضل الرحمان سے ٹیلی فون پر رابطہ کیا۔اس موقع پر تینوں رہنماوں نے ن لیگ کو وزیراعلیٰ کے نام دینے کا مینڈیٹ دے دیا۔ ذرائع کے مطابق وزیراعظم شہباز شریف نے تینوں قومی رہنماوں کا شکریہ ادا کیا۔

خیال رہے کہ وزیراعلیٰ پنجاب چوہدری پرویزالہیٰ نے دو روز قبل ہی احمد نواز سکھیرا، نصیر احمد خان اور ناصر سعید کھوسہ کے نام نگراں وزیراعلیٰ کیلئے دیدیے ہیں۔