حمزہ شہباز قائمہ کمیٹیوں کا حصہ ،باغی ٹی وی کی خبر سچ ثابت ہوئی

اسلام آباد:باغی ٹی وی کی خبر درست ثابت ہوئی اور حمزہ شہباز قائمہ کمیٹیوں میں شمولیت کے لیے پر تولنے لگے ۔اطلاعات کے مطابق حمزہ شہباز کی قائمہ کمیٹیوں میں شمولیت کے لیے ن لیگ کا وفد سپیکر قومی اسمبلی سے باقاعدہ ملاقات کرے گا جس میں درخواست کی جائے گئ کہ حمزہ شہباز کو اسمبلی کی قائمہ کمیٹیوں تین چار کر ممبر بنایا جائے تا کہ وہ پروڈکشن آرڈر کے ذریعے جیل سے باہر رہ سکیں ۔ یاد رہے کہ باغی ٹی وی بے گزشتہ روز یہ خبر بریک کی تھی کہ حمزہ شہباز نے سپیکر سے استدعا کی ہے کہ وہ کمیٹیوں میں شامل کریں ۔

باغی ذرائع کے مطابق چودھری پرویز الہی نے حمزہ شہباز کو وقت دیا اور کمیٹیوں میں شامل نہیں کیا جس پر ن لیگ نے اراکین پنجاب اسمبلی کا ایک وفد تشکیل دے دیا جو سپیکر پنجاب اسمبلی سے ایک دو روز میں ملاقات کرے گا اور حمزہ شہباز کو کمیٹیوں میں شامل کرنے کی درخواست کرے گا۔

واضح رہے کہ حمزہ شہباز کو نیب نے گرفتار کیا ہے ۔لاہور ہائیکورٹ نے حمزہ شہباز کی ضمانت کی درخواست مسترد کی تو نیب نے عدالت سے انہیں گرفتار کر لیا۔ عدالت نے حمزہ شہباز کا جسمانی ریمانڈ دیا ہوا ہے تاہم سپیکر پنجاب اسمبلی نے حمزہ کے پروڈکشن آرڈر جاری کر دئیے جس کی وجہ سے وہ بجٹ سیشن میں شرکت کر رہے ہیں ۔جیل سے مزید باہر رہنے کے لیے حمزہ شہباز نے کمیٹیوں میں شامل ہونے کی درخواست کی ہے ۔ن لیگ کا وفد سپیکر پنجاب اسمبلی سے جلد ملاقات کرے گا۔ یہ ن لیگ کی حکمت عملی ہو سکتی ہے یا پھر پی ٹی آئی حکومت سے بارگیننگ یہ وقت ہی بتائے گا

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.