fbpx

وزیراعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز نجی دورے پر قطر روانہ

وزیراعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز نجی دورے پر قطر روانہ ہو گئے-

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق حمزہ شہباز ساڑھے3برس بعد قطر میں اپنی والدہ سے ملاقات کریں گے حمزہ شہباز اپنی والدہ سے ملاقات کے بعد کل وطن واپس آئیں گے-

وزیر اعظم شہباز شریف اور وزیر اعلیٰ پنجاب نے جاتی امرا میں نماز عیداداکی

واضح رہے کہ وزیر اعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز نے عید پر بھی مصروف دن گزارا تھا لاہور میں بے سہارا بچوں کی کفالت کے ادارے دارالشفقت اور چلڈرن ہسپتال کا دورہ کیا اور عید بچوں کے ساتھ منائی وزیر اعلیٰ پنجاب حمزہ شہباز جاتی امرا میں نماز عید کی ادائیگی کے بعد دارالشفقت پہنچے اور بے سہارا بچوں کے ساتھ عید کی خوشیاں بانٹیں، بچوں میں تحائف بھی تقسیم کئے۔

انہوں نے ادارے میں فراہم کی جانیوالی سہولتوں کا بھی جائزہ لیا اور اس میں بہتری کی ہدایت کی۔ وزیر اعلیٰ پنجاب نے چلڈرن ہسپتال کے دورے پرمریض بچوں سے ملاقات کی اور انہیں عید کی مبارکباد دی۔

حمزہ شہباز نے عید پر بھی مصروف دن گزارا:دارالشفقت اور چلڈرن ہسپتال کا دورہ

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے حمزہ شہباز نے کہا تھا کہ ریاست مدنیہ کے دعوے داروں نے ملک کو تباہ کیا صوبے بھر میں ہیلتھ کیئر کی معیاری سہولتوں کی فراہمی یقینی بنائیں گے آج خوشی کا موقع ہے آج بھی غریبوں کے گھروں میں فاقے ہیں 72سالوں میں ایسے بد ترین معاشی حالات نہیں دیکھے تھے۔عمران نیازی نے جھوٹ بولنے کے سوا کوئی کام نہیں کیا۔

ان کا کہنا تھا کہ نوجوان بے روزگاری کی وجہ سے ذہنی مریض ہوگئے ہم نے ایسے کام کرنے ہیں کہ اللہ کی مخلوق راضی ہو۔میں پورے شہر لاہور میں قیمتوں کے تعین کیلئے کمیٹیاں بنا رہا ہوں۔یہ کام ووٹ کیلئے نہیں بلکہ اللہ کی رضا کیلئے کررہا ہوں ۔اللہ راضی ہوگا تو ووٹ بھی ملیں گے۔

وزیر اعظم کاصدرمملکت ،اتحادیوں اورمسلح افواج کے سربراہان سے ٹیلیفونک رابطہ،عید کی مبارکباد