fbpx

مائیکل ڈگلس کابیٹی کیریز زیٹا کو سالگرہ پر دل کو چھونے والے پیغام

لندن: مائیکل ڈگلس کابیٹی کیریز زیٹا کو سالگرہ پر دل کو چھونے والے پیغام ،اطلاعات کے مطابق مائیکل ڈگلس نے بیٹی کیریز زیٹا کو سالگرہ پر دل کو چھونے والے پیغام کے ساتھ مبارکباد دی۔

مائیکل ڈگلس نے اپنی بیٹی کیریز زیٹا پر اس کی 19ویں سالگرہ پر ایک دل دہلا دینے والے صوتی پیغام کے ساتھ محبت کا اظہار کیا۔

انسٹاگرام پر جاتے ہوئے، جان لیوا کشش اداکارنےایک خوبصورت خواہش کےساتھ اپنی بیٹی کی ایک خوبصورت تصویرشیئرکی۔ “سالگرہ مبارک ہو میری کیریز زیٹا!” اداکار کو وائس میمو میں یہ کہتے ہوئے سنا جا سکتا ہے۔

اس نے مزید کہا، “یہ تمہارا بوڑھا آدمی ہے! آپ کے بارے میں چمک رہا ہے، آپ پر بہت فخر ہے اور آپ کو ایک عظیم نئے سال کی خواہش ہے!”

“یہ شاندار ہونے والا ہے اور آپ بہترین ہیں۔ میں تم سے پیار کرتا ہوں!” مائیکل نے ان کلمات کے ساتھ یہ پیغام بھیجا اوربیٹی کے لیے خوشیوں بھرا جہاں بنا دیا

تصویر میں، 19 سالہ سالگرہ کی لڑکی سفید کوٹ کے ساتھ دلکش نظر آرہی ہے اور اس کے کندھے پر اس کے مکمل بھورے بال پڑے ہیں۔کیریس نے تبصرے کے سیکشن میں اپنے والد کی تعریف کی جب اس نے دلی خراج تحسین کے لیے اظہار تشکر کیا۔

اس نے لکھا، “بہت شکریہ دادا! آپ دنیا کے سب سے شاندار والد اور پریرتا ہیں۔

کیریز نے مزید کہا، “آپ جو کچھ میرے لیے کرتے ہیں اس کے لیے آپ کا شکریہ، میں آپ سے بہت پیار کرتا ہوں۔مائیکل کی بیوی اور کیریز کی والدہ، کیتھرین زیٹا جونز نے تصویر پر “محبت” کا تبصرہ کرتے ہی دلوں کو گرا دیا