ہر حال میں مثبت رہیں اور زندگی کے روشن پہلو دیکھیں

پاکستان شوبز انڈسٹری کے معروف اداکار عمران عباس نے سوشل میڈیا پر اپنے مداحوں کے لیے ایک معنی خیزپیغام جاری کیا ہے-

باغی ٹی وی : سوشل میڈیا ویب سائٹ انسٹاگرام پر عمران عباس نے اپنی ایک تصویر شئیر کی اور تصویر کے ساتھ ایک معنی خیزپیغام بھی لکھا۔عمران عباس نے لکھا کہ اُمید پسندی ایک اچھی انسانی شخصیت کی بہترین علامت ہوتی ہے۔

View this post on Instagram

𝐀𝐧 𝐨𝐩𝐭𝐢𝐦𝐢𝐬𝐭 𝐢𝐬 𝐚 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐬𝐩𝐫𝐢𝐧𝐠. 𝐒𝐭𝐚𝐲 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐥𝐢𝐟𝐞. 𝐎𝐩𝐭𝐢𝐦𝐢𝐬𝐦 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐚𝐭𝐭𝐢𝐭𝐮𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐮𝐟𝐟𝐞𝐫𝐬 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚𝐩𝐚𝐭𝐡𝐲, 𝐡𝐨𝐩𝐞𝐥𝐞𝐬𝐬𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐨𝐫 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠.

A post shared by 𝑰𝒎𝒓𝒂𝒏 𝑨𝒃𝒃𝒂𝒔 (@imranabbas.official) on


عمران عباس نے اپنے مداحوں کو نصیحت کرتے ہوئے لکھا کہ ’چاہے جیسے بھی حالات ہوں ہمیشہ مثبت رہیں اور اپنی زندگی کے روشن پہلو دیکھیں۔

اداکار نے لکھا کہ اُمید پسندی انسانی شخصیت کا ایک ایسا رویہ ہے جو اُسے بڑی سے بڑی مشکلات، ناامیدی کا بھی سامنا کرنا سیکھا دیتا ہے۔

View this post on Instagram

𝐓𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐜𝐡𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐭. 𝐖𝐨𝐫𝐤 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐦𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧. 𝐖𝐚𝐫𝐝𝐫𝐨𝐛𝐞: @𝐡𝐚𝐬𝐬𝐚𝐧𝐡𝐬𝐲 𝐏𝐂 : @𝐬𝐡𝐚𝐡𝐛𝐚𝐳𝐬𝐡𝐚𝐳𝐢𝐨𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥

A post shared by 𝑰𝒎𝒓𝒂𝒏 𝑨𝒃𝒃𝒂𝒔 (@imranabbas.official) on


عمران عباس نے اپنی ایک اور تصویر شئیر کی اور لکھا کہ آپ اپنے کسی بھی مقصد کو حاصل کرنے کے لیے جتنی زیادہ محنت کریں گے تو آپ اُس کو حاصل کرنے کے بعد خود پر اُتنا ہی زیادہ فخر محسوس کریں گے۔لہذا کام زیادہ کریں اور خود کو محدود نہ کریں کیونکہ آپ کی حدود صرف آپ کی خیالی سوچ ہے-

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.