حسن علی کی بھارتی کرکٹ ٹیم کو بھی اپنے نکاح میں شرکت کی دعوت

پاکستانی فاسٹ بولر حسن علی نے بھارتی کرکٹ ٹیم کو اپنے نکاح میں شرکت کی دعوت دے دی۔

پاکستان کے چہیتے فاسٹ بولر حسن علی کا کہنا ہے کہ بھارتی پلیئرز ہمارے کرکٹ فیلو ہیں، میں تمام بھارتی کرکٹ ٹیم کو نکاح میں دعوت دینا چاہوں گا، مجھے بہت خوشی ہوگی اگر بھارتی ٹیم ان کے نکاح میں شریک ہوں گی۔

حسن علی نے کہا کہ اگر پاکستانی ٹیم میں سے کسی کو سربالا بنانا پڑے تو شاداب خان کو ان کا سربالا بنانا پسند کریں گے، شاداب 22 سال کا چھوٹا بچہ ہے اور میرا بہترین دوست ہے، وہ میرے نکاح میں میرا سربالا بنے اور بے شک سلامی کی تمام رقم خود ہی رکھ لے۔

حسن علی نے مزید گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ اس کے علاوہ قومی ٹیم میں سے کسی اور کو گھوڑے پر بٹھانا پڑا تو فہیم اشرف ان کی ترجیح ہوں گے، ان کے دستیاب نہ ہونے پر ان کی ترجیح فخرزمان یا بابراعظم ہوں گے۔

واضح رہے کہ حسن علی کا نکاح 20 اگست کو دبئی میں ہو رہا ہے، حسن علی نے کہا کہ پہلے نکاح کی تاریخ 26 اگست رکھی گئی تھی لیکن میڈیا پہ بیس اگست بتائی گئی تو ہم نے نکاح کی تاریخ بیس اگست رکھ لی ہے. ان کی ہونے والی شریک حیات کا نام سامعہ ہے جو کہ غیر ملکی ایئرلائن میں فلائٹ انجینئر ہیں۔ شعیب ملک کے بعد حسن علی دوسرے پاکستانی کرکٹر ہیں جو بھارت کے داماد بننے جارہے ہیں۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.