وزیراعظم عمران خان عالمی لیڈربن گئے ، ایرانی صدر اور بل گیٹس کا رابطہ،کیا اہم بات ہوئی دنیا بھی مان گئی

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان عالمی لیڈربن گئے ، ایرانی صدر اور بل گیٹس کا رابطہ،کیا اہم بات ہوئی دنیا بھی مان گئی ،اطلاعات کےمطابق وزیراعظم عمران خان اس وقت دنیا کے بہت بڑے لیڈرکے طورپرسامنے آرہے ہیں ، یہی وجہ ہےکہ عرب دنیا سے لیکرامریکی صدرٹرمپ تک بھی عمران خان سے بات کرنے کوبہت بڑی کامیابی سے تعبیرکرتے ہیں ،

ادھرذرائع کےمطابق آج عمران خان سے ایرانی صدر حسن روحانی نے ٹیلی فونک رابطہ کرکے کورونا وائرس کی وبائی صورتحال پر تفصیلی گفتگو کی ہے۔ اس کے علاوہ کووڈ 19 کے معاملے پر وزیراعظم اور بل گیٹس کے درمیان بھی رابطہ ہوا۔صدر حسن روحانی نے وزیراعظم پاکستان کو رمضان المبارک کی مبارکباد بھی دی۔ رہنماؤں کے درمیان دونوں ممالک کے علاقوں میں ٹڈی دل کے معاملے پر بھی تفصیلی گفتگو ہوئی۔

دوسری جانب وزیراعظم عمران خان اور مائیکروسافٹ کے بانی بل گیٹس کے درمیان بھی ٹیلی فونک رابطہ ہوا ہے۔ اس بات چیت میں دنیا بھر میں کورونا وائرس کی صورتحال اور اسکے اثرات پر گفتگو کی گئی۔وزیراعظم عمران خان نے گیٹس فاؤنڈیشن اور عالمی پارٹنرز کی جانب سے مدد کو سراہا اور کہا کہ پاکستان کورونا وبا سے نمٹنے کے لیے مشترکہ کاوش پر مبنی اقدامات کر رہا ہے۔

عمران خان نے دوران گفتگو کہا کہ پاکستان کورونا بیماری کے ساتھ غریب طبقے پر اس کے اثرات کا بھی مقابلہ کر رہا ہے۔ اس سلسلے میں مستحقین کی مدد کیلئے حکومت پاکستان نے 8 ارب ڈالر کے امدادی پیکج کا اعلان کیا ہے۔ ان حکومتی اقدامات کی بدولت کرونا وائرس کے پھیلاو روکنے میں مدد ملی ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.