fbpx

یوکرین جنگ : ہزاروں لوگوں کی جان بچانے والے کتے کیلئے صدارتی اعزاز

یوکرین میں جاری جنگ میں ہزاروں لوگوں کی جان بچانے والے کتے کو صدارتی اعزاز سے نوازا گیا۔

باغی ٹی وی : یوکرین کے صدر ولادیمیر زیلنسکی نے دارالحکومت کیئو میں ایک تقریب میں پیٹرن نامی کتے کو 200 سے زیادہ بارودی سرنگوں کا سراغ لگانے پر صدارتی اعزاز سے نوازا جبکہ خصوصی تقریب میں کینیڈین صدر بھی موجود تھے۔

روسی افواج نے یوم فتح منانے سے قبل ایک اورحملہ کردیا

پیٹرن کو یوکرین میں روس کے خلاف مذاحمت کی علامت کا درجہ دیا گیا ہے، جس کی عمر صرف ڈھائی سال ہے، صدر نے میڈل کی تقریب میں بتایا کہ پیٹرن نہ صرف دھماکہ خیز مواد کو بے اثر کرنے میں مدد کر رہا ہے، بلکہ بچوں کو بارودی سرنگوں والے علاقوں میں ضروری حفاظتی اصول بھی سکھاتا ہے-


ٹیریر، جس کے نام کا مطلب یوکرین میں "بارود” ہے، شمال مشرقی شہر چرنی ہیو میں روسی بارودی سرنگوں اور دھماکہ خیز مواد کو سونگھتا ہے اور ملک کی ریاستی ایمرجنسی سروس کے شوبنکر کے طور پر کام کرتا ہے۔

روس کے مقابلےکے لیے امریکہ کی یوکرین کے لیے بڑی امداد کا اعلان

وہ روس کے خلاف یوکرین کی مزاحمت کی قومی علامت بن گیا ہے یوکرینی سوشل میڈیا روزانہ کی بنیاد پر پیٹرن کے کارنامے پوسٹ کرتے ہیں، اور لوگوں کو بتاتے ہیں کہ ایک دن اس ننھے کتے کی بہادری پر فلم بنائی جائے گی۔


زیلنسکی نے کینیڈا کے وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو کے ساتھ ایک نیوز کانفرنس میں پیٹرن اور اس کے مالک میخائیلو ایلیف کو ان کے ایوارڈز پیش کیے، جنہوں نے اتوار کو ملک کا اچانک دورہ کیا۔ جیسے ہی پیٹرن کو اس کا ایوارڈ پیش کیا گیا، ٹروڈو نے اپنی جیبوں کو اس طرح تھپتھپا کر کتے کو خراج تحسین پیش کیا-


تقریب میں موجود کینیڈین صدر جسٹن ٹروڈو نے اعلان کیا کہ کینیڈا یوکرین کو مزید اسلحہ اور آلات مہیا کرے گا۔

روس کا جاپانی وزیراعظم پر پابندیاں لگانے کا اعلان