محکمہ صحت کا شدید گرمی کے پیش نظر ہیٹ ویو الرٹ جاری، سر ڈھانپ کر گھروں سے باہر نکلنے کی ہدایات

محکمہ صحت پنجاب نے ملک بھر کے مختلف علاقوں میں‌ شدید گرمی کے پیش نظر ہیٹ ویو الرٹ‌ جاری کر دیا ہے. کہا گیا ہے کہ سخت گرمی کے سبب بچے اور بزرگ افراد ہیٹ سٹروک کا شکار ہو سکتے ہیں.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق اس وقت ملکے بیشتر علاقوں‌ جھلسا دینے والی گرمی پڑ رہی ہے اور لاہور سمیت دیگر علاقوں میں‌درجہ حرارت 48 ڈگری سینٹی گریڈ تک جا پہنچا ہے جس پر شہریوں‌ کا گرمی سے برا حال ہے. ادھر لوڈ شیڈنگ کی وجہ سے بھی شہریوں‌ کو سخت پریشانی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے. محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ آج بھی لاہور، فیصل آباد اور ملتان میں درجہ حرارت 45 سے 47 اور سکھر میں 49 ڈگری سینٹی گریڈ تک جانے کا امکان ہے. اسی طرح کراچی میں درجہ حرارت 37 ڈگری سینٹی گریڈ تک رہے گا۔ چیف میٹرولوجسٹ کراچی عبدالرشید کا کہنا ہے کہ گرمی کی حالیہ لہر عید الفطر پر بھی برقرار رہے گی جس پر توقع کی جارہی ہے کہ شہری اس مرتبہ عید پر زیادہ وقت گھروں پر ہی گزاریں‌ گے.

ملک بھر کی شدید گرمی کی وجہ سے ہی محکمہ صحت پنجاب نے ہیٹ ویو الرٹ جاری کیا ہے، ڈی جی ہیلتھ پنجاب کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ گرمی کی شدت سے بچے اور بزرگ افراد ہیٹ اسٹروک کا شکار ہو سکتے ہیں، گرمی کی شدت میں اضافہ، سر درد، چکر، بلڈ پیشر اور غنودگی ہیٹ اسٹروک کی علامات ہو سکتی ہیں لہذا دھوپ میں نکلتے وقت سر کپڑے سے ڈھانپنے کا خصوصی طور پر اہتمام کریں. محکمہ موسمیات نے کہا ہے کہ آئندہ چند روز میں موسم مزید گرم ہونے کا امکان ہے جبکہ اس دوران گرم ہوائیں بھی چلیں گی. اس بار عید کے پہلے 2 روز بھی موسم گرم اور خشک رہنے کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق ملک کے بالائی علاقوں مالاکنڈ، ہزارہ، کوہاٹ، گلگت بلتستان اور کشمیر میں چند مقامات پر آندھی چلنے اور گرج چمک کے ساتھ بادل برسنے کا امکان ہے۔ یاد رہے کہ پچھلے کچھ دنوں‌ سے مختلف علاقوں میں شدید گرمی پڑ رہی ہے اور لوگ ہیٹ سٹروک اور دیگر بیماریوں‌کا شکار ہو رہے ہیں.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.