fbpx

یونیورسل ہیلتھ انشورنس پروگرام کے تحت زیادہ سہولیات فراہم کرنے کا فیصلہ

یونیورسل ہیلتھ انشورنس پروگرام کے تحت زیادہ سہولیات فراہم کرنے کا فیصلہ
پنجاب ہیلتھ انیشیٹیو مینجمنٹ کمپنی میں یونیورسل ہیلتھ انشورنس پروگرام کی صورتحال کا جائزہ اجلاس ہوا

صوبائی وزیر خواجہ سلمان رفیق کی زیر صدارت اجلاس میں قومی صحت کارڈ کے تحت مریضوں کو فراہم کردہ طبی سہولیات کا جائزہ لیا گیا اجلاس میں سابق پرنسپل سمز پروفیسر محمود ایاز، سابق پروفیسر آف میڈیسن کنگ ایڈورڈ میڈیکل کالج ڈاکٹر نصرت اللہ چوہدری اور پروفیسر غیاث النبی نے شرکت کی ،سی ای او پی ایچ آئی ایم سی ڈاکٹر علی رزاق کی جانب سے شرکاء کو قومی صحت کارڈ پر تفصیلی بریفنگ دی گئی،قومی صحت کارڈ کے تحت دستیاب تمام طبی سہولیات پر تبادلہ خیال کیا گیا

صوبائی وزیر خواجہ سلمان رفیق کا کہنا تھا کہ پنجاب کی عوام کو اس پروگرام کے تحت زیادہ سے زیادہ سہولیات فراہم کریں گے یونیورسل ہیلتھ انشورنس پروگرام کے تحت سرکاری ہسپتالوں کے انفراسٹرکچر اپگریڈ کریں گے اس پروگرام کے تحت پرائیویٹ اور سرکاری ہسپتالوں میں زیادہ طبی سہولیات کے سلسلہ میں مقابلہ کی فضا قائم ہوگی۔ یونیورسل ہیلتھ انشورنس پروگرام کے تحت سرکاری ہسپتالوں کے وسائل میں اضافہ ہوگا۔

قبل ازیں ڈائریا کے بڑھتے کیسز.لاہور میں بڑے پیمانے پر سروسز ہسپتال سے آگاہی مہم کا آغاز کر دیا گیا ،کمشنر لاہور آفس اور ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن پاکستان کا باہمی اشتراک ، ہیڈ ڈبلیو ایچ او پاکستان ڈاکٹر پلیتھامہیپالا نےکمشنر لاہور کیپٹن ر محمد عثمان کے حوالے پانچ لاکھ آگاہی پمفلٹس کیے کمشنر لاہور اور ہیڈ ڈبلیو ایچ او پاکستان نے سروسز ہسپتال ایمرجنسی میں آگاہی مواد بھی تقسیم کیا ،کمشنر لاہور کیپٹن ر محمد عثمان کا کہنا تھا کہ اسہال اور ہیضہ سے حفاظتی تدابیر پر عمل کر کے مکمل بچاو ممکن ہے۔۔شہری پانی ابال کر یا کلورین شدہ پانی پئییں ۔ کھانے سے پہلے ہاتھ اچھی طرح دھوئیں کھانا اچھی طرح پکائیں۔گوشت سبزی کو صاف پانی سے دھوکر استعمال کریں۔

ڈاکٹر پلیتتھا مہیپالا کا کہنا تھا کہ مون سون میں اسہال و ہیضہ سے بچاو کیلئے حفاظتی تدابیر پر عمل کی ضرورت اور بڑھ جاتی ہے۔پانی سٹور کے تمام ذرائع کی مستقل کلورینیشن کو جاری رہنا ناگزیر ہے کلورینیشن اور بغیر کلورینیشن ایریاز کی باقاعدگی سے ٹیسٹنگ و نتائج پر گہری نظر رکھی جائے

لاہور میں خواتین سے زیادتی کے بڑھتے واقعات،ملزمہ کیا کرتی؟ تہلکہ خیز انکشاف

نو سالہ بچی سے زیادتی کی کوشش کرنیوالا سگا پھوپھا گرفتار

خواتین کو دست درازی سے بچانے کیلئے سی سی پی او لاہور میدان میں آ گئے

خواتین کی تصاویر اور ویڈیوز بنانے والے اوباش ملزمان گرفتار

کمشنر لاہور نے کلورینیٹڈ ٹیسٹنگ و نتائج کو ٹاسک فورس کے ٹی او آر میں شامل کرنے کی ہدایت کردی کمشنر لاہور نے ڈائریا کیسز پر فوری اقدامات اور آگاہی مہم شروع کرنے کی ہدایت کی تھی ۔کمشنر لاہور کیپٹن ر محمد عثمان کا کہنا ہے کہ ہسپتالوں میں اسہال و ہیضہ کی تشخیص اور علاج معالجے کی سہولت موجود ہے ۔انتہائی اقدامات کے تحت بیماری سے محفوظ رکھنے کیلئے گھروں میں گولیاں تقسیم کیجارہی ہیں۔شہر میں ایکیوٹ واٹری ڈائریا کیسز پر سنجیدہ اقدامات اٹھا رہے ہیں ۔۔تمام محکمے س ڈیٹا شیرنگ حکمت عملی اور سینٹرل ایڈوائزری پر عمل کریں ،سروسز ہسپتال آگاہی مہم میں کمشنر لاہور کیپٹن ر محمد عثمان ۔ہیڈ آف ڈبلیو ایچ او پاکستان ڈاکٹر پلیتھا مہیپالا ۔ہیڈ ڈبلیو ایچ او پنجاب ڈاکٹر جمشید۔ایم ایس سروسز ڈاکٹر عامر مفتی۔سی ای او ہیلتھ اتھارٹی لاہور۔و دیگر افسران کی شرکت۔

علاوہ ازیں محکمہ سکول ایجوکیشن کی جانب سے سنٹرل ماڈل سکول ریٹی گن میں ڈینگی آگاہی سیمینار کا انعقاد کیا گیا، سیمینار میں ڈی سی لاہور عمر شیر، سی ای او ایجوکیشن پرویز اختر، ڈی ای او ملک احسان اور دیگر افسران نے شرکت کی،تقریب میں سکولوں کے سربراہان نے بھی شرکت کی، ڈی سی لاہور عمر شیر چٹھہ کا کہنا تھا کہ ڈینگی کی روک تھام کو یقینی بنانا ہو گا.ڈینگی کے تدارک کے لئے تمام وسائل بروئے کار لائیں.سکولوں میں ڈینگی کے بارے زیادہ سے زیادہ آگاہی دی جائے. سکولوں کے گراؤنڈز میں بارشی پانی کو کھڑا نہ ہونے دیا جائے. بارشی پانی کھڑا ہونے کی صورت میں فوری نکالا جائے. کھڑا پانی چونکہ مچھر کی افزائش کا امکان ہوتا ہے.سکولوں اور گھروں کی چھتوں کی چیکنگ یقینی بنائی جائے.ٹب، صحن اور ائیر کولرز میں پانی جمع نہ ہونے دیں.ڈینگی سے بچاؤ کے لئے حفاظتی تدابیر کو اپنائیں.جہاں کہیں ڈینگی لاروا کی نشاندہی ہو، فوری تلف کریں.ڈینگی سپرے کا عمل بھی جاری رکھیں. تمام محکموں نے ملکر ڈینگی کا تدارک کرنا ہے.