fbpx

ہیتھروائرپورٹ پرکوویڈ 19 ہائی رسک ملکوں کے مسافروں کیلئے مختص ٹرمینل کھول دیا گیا

لندن : ہیتھرو ائرپورٹ پر کوویڈ 19 ہائی رسک والے ملکوں سے آنے والے مسافروں کیلئے ایک مختص ٹرمینل 3 کھول دیا گیا ہے-

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق ریڈ لسٹ والے ممالک سے براہ راست پروازوں پر آنے والے مسافر اب ٹرمینل تھری کے ذریعے ٹرانزٹ کریں گے جو کہ گزشتہ سال بند کر دیا گیا تھا۔

ہیتھرو حکام نے کہا کہ ان کی اولین ترجیح عوام کی حفاظت رہی ہے اور کسی نئے خطرات کو کم کرنے میں مدد کررہی ہے۔

ریڈ لسٹ میں 43 ممالک شامل ہیں ، لیکن براہ راست پروازوں کی اجازت صرف ہندوستان ، پاکستان اور بنگلہ دیش سے ہے۔

کینیا سے براہ راست پروازوں کی بھی اجازت ہے ، لیکن اس ملک نے فی الحال برطانیہ کا ہوائی سفر معطل کردیا ہے۔

فہرست میں شامل ممالک سے صرف برطانوی اور آئرش شہری یا برطانوی شہریوں کو سفر کرنے کی اجازت ہے۔

لیکن جو بھی شخص پچھلے 10 دنوں میں ریڈ لسٹ والے ملک میں رہا ہے ، خواہ وہ براہ راست برطانیہ پہنچے ہو یا کسی اور ملک کے راستے آئے تھے ،وہ آمد کے بعد 10 راتوں تک کسی ہوٹل میں قرنطینہ کریں گے-

یہ ایسے وقت سامنے آیا ہے جب برطانیہ کی حکومت کو کسی علامت سے خبردار کرنتے ہوئے ایک سائنس دان نے مشورہ دیا تھا کہ ملک کورونا وائرس کے انفیکشن کی تیسری لہر کے ابتدائی مرحلے میں ہے۔

ہیتھرو ائر پورٹ کے ترجمان نے کہا: "برطانوی حکومت کی ریڈ لسٹ میں شامل ملکوں میں آبادی کو کورونا وائرس کوویڈ 19 ویکسین لگانے کی شرح مختلف ہے "ہم نے ابتدائی طور پر ایک مختص ٹرمینل کھولا ہے کرتاکہ ہیتھرو کو اس طویل المیعاد حقیقت سے ہم آہنگ کیا جا سکے۔

انہوں نے کہا کہ ریڈ لسٹ میں شامل ملکوں سے آنے والے افراد کیلئے ایک مختص ٹرمینل کھولا جائے گا اور ان مسافروں کو حکومت کے زیر انتظام ہوٹل میں آئسولیشن اختیار کرنا پڑے گی جو کہ منطقی اعتبار سے ایک چیلنجنگ کام ہوگا۔

ہمیں امید ہے کہ اس سے بارڈر فورس اپنے فرائض کو زیادہ موثر انداز میں نبھانے کی اہل ہو سکے گی کیونکہ گرین لسٹ میں شامل ملکوں سے مسافروں کی تعداد میں اضافہ ہوگا۔

ترجمان ائرپورٹ نے مزید کہا کہ حکومت کی ریڈ ٹریول لسٹ میں شامل ملکوں سے لینڈنگ کرنے والوں کیلئے آمد کا ٹرمینل بالآخر ٹرمینل فور پر منتقل کردیا جائے گا –

لیکن اب کے لئے ، موجودہ ریڈ لسٹ سسٹم جاری رہے گا ، جس میں تمام بین الاقوامی آمد کے لئے لازمی منفی کوویڈ ٹیسٹ ، معاشرتی فاصلہ ، علیحدگی اور بہتر صفائی کے نظام اور امیگریشن ہالوں میں وینٹیلیشن شامل ہیں۔

ملکوں کی بڑی تعداد امبر لسٹ میں شامل ہے جس کا مطلب ہے کہ ٹریولرز کو وطن واپسی پر اپنے گھروں میں لازمی آئسولیشن اختیار کرنا ہوگی ۔ حکومت نے لسٹ میں ملکوں کے غیر ضروری سفر کے خلاف لوگوں کو ایڈوائس کی ہے۔

حکومت کی گرین لسٹ میں مزید 12 ملکوں کی شمولیت کے بعد یہ توقع کی جا ر ہی ہے کہ ائر پورٹ کے ذریعے سفر کرنے والے مسافروں کے والیوم میں خاصا اضافہ ہو گا جس کا مطلب یہ ہے کہ مسافروں کو عام طور پر واپسی پر الگ تھلگ کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

ہیتھرو نے مزید کہا کہ ٹرمینل 4 جتنی جلدی ممکن ہوکھول دیا جائے گا-

ایک حکومتی ترجمان نے زور دے کر کہا کہ برطانیہ کی اولین ترجیح عوام کی صحت کی حفاظت ہے –

ترجمان نے کہا کہ چونکہ ہم بین الاقوامی سفر کو بحفاظت کھولتے ہیں ، ہم سرحد پر 100 فیصد صحت کی جانچ کو برقرار رکھیں گے اور ریڈ فہرست والے ممالک سے آنے والے افراد کے لئے ہیتھرو میں نیا مختص ٹرمینل مسافروں کو بحفاظت اور موثر طریقے سے کارروائی کے قابل بنائے گا ، اس سے پہلے کہ کسی کو منتقل کیا جائے پہلے اس کو قرنطینہ کیا جائے گا-

انہوں نے کہا کہ "ہم اس عمل کو ہموار کرنے کے لئے ہر ممکن کوشش کرتے رہتے ہیں ، جس میں موسم گرما کے دوران ہمارے ای گیٹ اپ گریڈ پروگرام کا رول آؤٹ اور بارڈر فورس کے اضافی افسران کی تعیناتی شامل ہیں۔”

حکومت نے سب سے پہلے ساڑھے تین ماہ پہلے قرنطین ہوٹل متعارف کروائے ہیں اس سے پہلے ریڈ لسٹ والے علاقوں سے آنے والے مسافر امیگریشن ہالوں میں دوسرے مسافروں کے ساتھ گھل مل رہے تھے ، جہاں وہ اس موقع پر کئی گھنٹے انتظار کر سکتے تھے جس سے کچھ لوگوں نے خطرہ محسوس کیا-

اگرچہ اس سے قبل صرف ایک علیحدہ ریڈ لسٹ ٹرمینل کا نظریہ پیش کیا جا چکا ہے ، لیکن مسئلہ ہمیشہ اس بات پر رہا ہے کہ اس کی قیمت کون ادا کرے گا۔

حیرت انگیز طور پر کم مسافروں کی تعداد میں ایک سال گزرنے کے بعد ، ایک اضافی ٹرمینل کھولنا ایک بہت بڑی لاگت تھی جو ہیتھرو کے لئے بے چین نہیں تھی۔

کچھ لوگوں نے محسوس کیا کہ چونکہ ریڈ لسٹ حکومت کی پالیسی ہے ، لہذا یہ حکومت کو ہی چاہئے کہ بل کو آگے بڑھائے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق اگرچہ حکومت یا ائر پورٹ حکام کیجانب سے اس بات کی تصدیق نہیں کی ہے کہ لاگت کا احاطہ کون کررہا ہے ، لیکن یہ بات سمجھ میں آچکی ہے کہ حکومت اب اس کا کافی حصہ اٹھا رہی ہے۔

بین الاقوامی سفر تھوڑی دیر کے لئے بہت مختلف رہنے کا امکان ہے ، کیونکہ ہیتھرو نے توقع کی ہے کہ کچھ وقت کے لئے ریڈ لسٹ ٹرمینل کی ضرورت ہوگی-

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.