fbpx

ایچ ای سی کا پلاننگ اینڈ منیجمنٹ انسٹی ٹیوٹ سے اہم معاہدہ

باغی ٹی وی :ایچ ای سی کا پلاننگ اینڈ منیجمنٹ انسٹی ٹیوٹ سے اہم معاہدہ

اسلام آباد ، نیشنل اکیڈمی آف ہائر ایجوکیشن (این اے ایچ ای) نے پاکستان پلاننگ اینڈ منیجمنٹ انسٹی ٹیوٹ (پی پی ایم آئی) کے ساتھ ایک معاہدہ یادداشت پر دستخط کیے ہیں ، جس سے این اے ای ایچ ای مطلوبہ اہلیتوں پر ایچ ای سی ملازمین کی تربیت کرسکے گی۔ .

اس منصوبے کے تحت "پروکیورمنٹ اینڈ فنانشل مینجمنٹ” کے تحت پہلی تربیت کرونا کی ہدایت کو مدنظر رکھتے ہوئے منعقد کی گئی تھی ۔ شرکت اور سیکھنے کی مصروفیت کو یقینی بنانے کے لئے ، ایچ ای سی کے ملازمین کو 40-45 کے گروپوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔

سیکھنے اور تاثرات کی پیمائش کرنے کے لئے ، ورکشاپ کے آغاز میں حصولی اصولوں پر موجودہ سطح کے علم کا اندازہ لگانے کے لئے پہلے سے تشخیص کیا گیا تھا۔ یہ 3 دن کی تربیت ہوگی۔ انسٹرکٹر نے شرکا کو حکومت پاکستان کے ساتھ ساتھ ورلڈ بینک سمیت بین الاقوامی مالیاتی اداروں کے حصول اور مالیاتی انتظام کے قواعد کے ذریعے شرکت کی۔

خریداری کا دور ، قومی تناظر کے لئے مثال اور ثبوت ، اور عوامی خریداری کے قواعد کا جائزہ ورکشاپ کا ایک حصہ تھا۔ انسٹرکٹر نے شرکا کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ سوالات پوچھ سکیں اور ان معاملات پر تبادلہ خیال کریں جن سے وہ روزانہ کی بنیاد پر نمٹتے ہیں۔

اگلے سال میں ، این ای ایچ ای متعدد شراکت داروں کے ساتھ مل کر کام کرے گا تاکہ ایچ ای سی ملازمین کو بہترین معیار کی صلاحیت سازی کے مواقع فراہم ہوں۔ ہدف کی اہلیت کی ترجیحات 2020 میں منعقدہ تربیت کی ضرورت کے جامع جائزہ پر مبنی ہیں۔ اضافی تربیت میں غیر ملکی فنڈنگ ​​منصوبوں ، نگرانی اور تشخیص کے ساتھ ساتھ پراجیکٹ مینجمنٹ کا بھی احاطہ کیا جائے گا۔

این اے ایچ ای اور پی پی ایم آئی ٹیمیں این سی او سی اور جی او پی کی ہدایت پر گہری نگاہ رکھے گی اور ضرورت کے مطابق تربیت کے لیے ترسیل کے طریقہ کار کو اپنائے گی۔

این ایچ ای ای پورے پاکستان میں ہائیر ایجوکیشن اداروں (ایچ ای آئی) میں تدریسی ، تحقیق اور گورننس کے معیار کو بہتر بنانے کے لئے ایچ ای سی کے زیراہتمام کام کرنے والے ، خودمختار ادارے کے طور پر قائم کیا گیا ہے۔ اس کا تصور پاکستان میں اعلی تعلیم کے تمام پہلوؤں سے متعلق معیاری تحقیق اور درس و تدریس کے لئے ایک اہم ادارہ ہے۔ تربیت کا یہ سلسلہ HEC میں جاری کئی NHE کوششوں میں سے ایک ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.