fbpx

اعلیٰ سطحی عمانی تجارتی وفد کی وزیر خارجہ سے ملاقات،اہم گفتگو اوراہم مذاکرات

اسلام آباد: اعلیٰ سطحی عمانی تجارتی وفد کی وزیر خارجہ سے ملاقات،اہم گفتگو اوراہم مذاکرات ،اطلاعات کے مطابق عمان چیمبرز آف کامرس اینڈ انڈسٹریز کے چیئرمین انجینئر۔ ردا الصالح نے 25 رکنی وفد کے ہمراہ آج وزارت خارجہ میں وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی سے ملاقات کی۔

ذرائع کے مطابق اس موقع پر وفد کا پرتپاک خیرمقدم کرتے ہوئے وزیر خارجہ نے پاکستان اور عمان تعلقات کی مستقل نوعیت پر زور دیا جو مشترکہ ایمان اور تاریخی روابط پر مبنی ہیں۔ جیو اکنامکس، اقتصادی سلامتی اور علاقائی روابط پر پاکستان کی توجہ پر زور دیتے ہوئے، وزیر خارجہ نے بہترین دوطرفہ تعلقات کے مطابق عمان کے ساتھ گہرا اقتصادی، تجارتی اور سرمایہ کاری تعاون قائم کرنے کے پاکستان کے عزم کا اعادہ کیا۔

انہوں نے پاکستان کے انسانی وسائل کے تعاون کو سراہتے ہوئے اومان کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ مختلف شعبوں میں ہنر مند افرادی قوت سے استفادہ کرے۔ وزیر خارجہ نے عمانی کاروباریوں اور پاکستانی تارکین وطن کو مختلف شعبوں میں سرمایہ کاری کے منصوبوں اور مشترکہ منصوبوں میں شامل ہونے کی دعوت دی۔

وزیر خارجہ نے عمان کی طرف سے پاکستان کے ساتھ مل کر علاقائی ‘اقتصادی راہداری’ کی مکمل صلاحیتوں کو بروئے کار لانے کے لیے بھی حوصلہ افزائی کی جو عمان کو خشکی میں گھرے وسطی ایشیا اور افغانستان سے منسلک کرے گی۔ دونوں ممالک کے درمیان مضبوط عوام سے عوام کے تعلقات کو اجاگر کرتے ہوئے وزیر خارجہ نے لوگوں سے لوگوں کے قریبی روابط کے لیے سیاحتی تعاون کو بڑھانے کی اہمیت پر زور دیا۔

انجینئر ردا الصالح نے دوطرفہ اقتصادی تعلقات کے جامع جائزہ اور باہمی دلچسپی کے شعبوں کی نشاندہی پر وزیر خارجہ کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے وزیر خارجہ کو عمان کے ’وژن 2040‘ کے بارے میں بتایا جس میں عمان میں سرمایہ کاری کے وسیع مواقع موجود ہیں۔۔ انہوں نے سیاحت، صنعت، کان کنی، صحت اور مواصلات اور نقل و حمل کے شعبوں میں سرمایہ کاری کے اپنے منصوبوں پر بھی روشنی ڈالی۔ وزیر خارجہ نے یقین دلایا کہ پاکستان میں متعلقہ حکام بشمول وزارت خارجہ ان کوششوں میں ہر ممکن سہولت فراہم کریں گے۔

عمان کے تجارتی وفد کے دورے میں‌ ٹیکسٹائل اور گارمنٹس، پھل اور سبزیاں/ کھانے پینے کی اشیاء، دواسازی، رئیل اسٹیٹ، آلات جراحی، فرنیچر اور فرنشننگ، ماربل، کان کنی اور سیاحت سمیت موجودہ اقتصادی تعلقات کو مزید تقویت فراہم کرے گا

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!