fbpx

عالمی جونیئر ہاکی کپ،جرمنی پہلے میچ میں فاتح

عالمی جونیئر ہاکی کپ،جرمنی پہلے میچ میں فاتح

انٹرنیشنل ہاکی فیڈریشن کے زیراہتمام عالمی جونیئر ہاکی کپ میں اپنے پہلے میچ میں جرمنی نے پاکستان کو 2-5 گول سے شکست دیدی۔

انڈیا کے شہر بھوبنیشور میں جاری عالمی جونیئر ہاکی کپ کے پہلے روز پاکستان اور جرمنی کا میچ دلچسپ رہا، دونوں ٹیموں کی جانب سے بہترین اور برق رفتار کھیل کا مظاہرہ کیا گیا۔ جرمن ٹیم نے کھیل کے ابتدائی لمحات میں ہی اپنے کھلاڑی سٹروتھ آف کی مدد سے فیلڈ گول سکور کردیا۔ جرمنی ٹیم کی جانب سے دوسرا فیلڈ گول ڈک شیئر نے ساتھی کھلاڑی کے پاس پر کیا اور جرمنی کی برتری کو مستحکم بنایا۔ پاکستان جونیئرز ہاکی ٹیم نے کم بیک کرتے ہوئے کھیل کے 18 ویں منٹ میں عبدالحنان شاہد کے ذریعہ فیلڈ گول سکور کیا اور ایک گول کے خسارہ کو کم کیا۔

جرمنی ٹیم کے کھلاڑی سیج برگ نے کھیل کے 19ویں منٹ میں فیلڈ گول سکور کیا جبکہ شوارزہاٹ نے کھیل کے 22ویں منٹ میں پینلٹی کارنر اور ڈک شیئر نے کھیل کے 54ویں منٹ میں فیلڈ گول سکور کیا جبکہ پاکستان جونیئرز ہاکی ٹیم کے فارورڈ حماد انجم نے کھیل کے 49ویں منٹ میں فیلڈ گول سکور کیا۔پاکستان جونیئر ہاکی ٹیم 27 نومبر کو پاکستانی وقت کے مطابق 9:00 بجے دن مصر کے خلاف اپنے پول کا دوسرا میچ کھیلے گی

قبل ازیں قومی ہاکی ٹیم جونئیر عالمی کپ میں شرکت کے لیے بھارت پہنچی تو دہلی میں بھارت میں تعینات پاکستان ہائی کمشنر آفتاب حسن نے استقبال کیا۔ جس کے بعد انہوں نے جونیئر ہاکی ورلڈ کپ میں شرکت کیلئے پاکستان مینز جونیئر ہاکی ٹیم کا ناظم الامور آفس میں خیرمقدم کیا اورٹیم کے اعزازمیں ظہرانے کا اہتمام کیا ۔ جونیئر ہاکی ورلڈ کپ 24 نومبر سے 5 دسمبر بھوبنیسور، اڑیسہ میں منعقد ہوگا۔ اس موقع پر انہوں نے ہاکی ورلڈ کپ میں پاکستان کی ٹیم کی کامیابی کیلئے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!