ورلڈ ہیڈر ایڈ

ہالی ووڈ اب "رپرٹ گرنٹ” کو کاسٹ کیوں نہیں کرے گا؟

جب وہ صرف 11 سال کے تھے تو روپرٹ گرنٹ کو تفریحی صنعت میں ایک بڑا وقفہ ملا۔ چونکہ سن 2000 کی دہائی میں پلے بڑھے ہوئے افراد کو یاد آسکتا ہے ، سرخ بالوں والی اداکار نے ہیری پوٹر فلم سیریز میں وزرڈ رون واسلی کو پیش کیا۔ ایک دہائی کے دوران چلنے والی اس ٹمٹم نے فلمی دنیا میں اپنا مقام محفوظ رکھنے میں مدد کی ، اور اسے تاریخ کے سب سے مشہور چائلڈ اداکاروں میں سے ایک قرار دیا۔ اور جب 2011 میں آٹھویں اور آخری پوٹر فلم کی شروعات ہوئی تو ، گرینٹ اپنے گری فائنڈر لباس کو کاسٹ کرنے کے لئے تیار نظر آئے اور ہالی ووڈ پر راج کرنے کی کوشش میں روانہ ہوگئے۔ لیکن ان کا کیریئر بالکل ترقی نہیں کرسکا ہے اور ساتھ ہی شائقین کی توقع ہوگی۔

کام کی پریشانیوں اور عجیب و غریب ملازمتوں سے لے کر ذاتی پریشانیوں اور آف اسکرین مواقع تک ، بہت ساری باتیں ہیں جو لوگ ممکنہ طور پر گرینٹ کے بعد ہاگ وارٹس میں سست طالب علم کی حیثیت سے کھو چکے ہیں۔ تو ، آئیے سب کے ذہنوں پر اس سوال کا جواب دیں: اب ہالی ووڈ روپرٹ گرنٹ کو کاسٹ کیوں نہیں کرے گا؟

شریک ستاروں ڈینئیل ریڈکلف اور ایما واٹسن کے مقابلے میں ، گرینٹ نے ہیری پوٹر فلموں کے مابین کافی ہلکے کام کا بوجھ اٹھایا۔ سیریز کے اختتام تک صرف تین انڈی پروجیکٹس میں نمودار ہونے پر ، جب وہ ساری نگاہیں اس پر ڈال رہے تھے تو وہ واقعی اپنی اداکاری کی مہارت کا مظاہرہ کرنے سے محروم رہے۔

ڈرامائی ڈرائیونگ اسباق کی آمد نے 2006 میں مخلوط جائزے حاصل کیے ، جبکہ چیریبوم نے تقسیم کار تلاش کرنے کے لئے جدوجہد کی اور اسے 2009 میں بڑے پیمانے پر نقادوں نے نظرانداز کیا۔ اگلے سال ، اگر نقادوں نے وائلڈ ٹارگٹ کے بلیک کامیڈی ریمیک کو نظرانداز کیا ہوتا۔ . روٹن ٹماٹر کے مطابق ، یہ فلم ایک "غیرجانبدار طور پر نکالی گئی مناظر ہے جو اصل فلم کی بے عزتی کرتی ہے اور اس کے عمدہ اداکاروں کی مزاح نگاری کی صلاحیت کو ضائع کرتی ہے۔”

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.