پاکستان کرکٹ کے لیے اعزاز:وسیم خان کو آئی سی سی کا جنرل مینجر مقرر کر دیا گیا

0
58

دبئی:پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی ) کے سابق چیف ایگزیکٹو وسیم خان کو انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کا جنرل مینجر مقرر کردیا گیا ہے۔

اس حوالے سے وسیم خان کا کہنا تھا کہ مجھے آئی سی سی میں شامل ہونے پر فخر ہے، میں اپنے کھیل کو مضبوط کرنے اور بڑھانے کے لیے اپنے اراکین کے ساتھ شراکت داری شروع کرنے اور کام کرنے کا انتظار نہیں کر سکتا، میں خواتین کی ترقی کے لیے آئی سی سی کے عزم سے خاصا پرجوش ہوں۔

وسیم خان اگلے ماہ سے جنرل مینجر کے عہدے کا چارج سنبھالیں گے، رمیز راجہ کے چیئرمین بننے کے بعد وسیم خان نے چیف ایگزیکٹو پی سی بی کے عہدے سے استعفیٰ دیا تھا۔

سابق چیف ایگزیکٹو پی سی بی انٹرنیشنل کرکٹ کونسل میں جیف آلڈرائس کی جگہ لیں گے، جیف آلدرائس اب چیف ایگزیکٹو آئی سی سی کے عہدے پر فائز ہیں۔

خیال رہے اس وقت آئی سی سی میں جنرل منیجر کا عہدہ جیوف ایلارڈائس کو آئی سی سی کے سی ای او کے عہدے پر ترقی دیے جانے کے بعد خالی ہے، ترقی پانے سے پہلے انہوں نے اپنے عہدے پر 8 سال گزارے تھے۔

اس حوالے سے پاکستان کرکٹ بورڈ کے سابق چیف ایگزیکٹو وسیم خان نے کہا کہ آئی سی سی میں شمولیت اختیار کرنا اعزاز کی بات ہے۔

واضح رہے کہ وسیم خان پاکستان کرکٹ بورڈ میں چیف ایگزیکٹو کی ذمہ داریاں نبھا چکے ہیں اور سابق وزیراعظم عمران خان کی جانب سے قومی ٹیم کے سابق کھلاڑی رمیز راجہ کو پی سی بی کا چیئرمین بنایا گیا اور ان کے عہدہ سنبھالنے کے بعد وسیم خان کو چیف ایگزیکٹو کے عہدے سے الگ ہونا پڑا۔

وسیم خان نے گزشتہ سال پی سی بی میں اپنے عہدے سے استعفیٰ دے دیا تھا جب نیوزی لینڈ اور انگلینڈ نے سیکیورٹی خدشات کے باعث ملک میں دورے ترک کردیے تھے۔

Leave a reply