fbpx

حجام کی گیارہ سالہ بچے سے مبینہ زیادتی،ملزم گرفتار

لاہور: پولیس نے گیارہ سالہ بچے سے مبینہ بدفعلی کرنے والے ہئیر ڈریسر کو گرفتار کرلیا۔

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق پنجاب کے دارالحکومت لاہور میں حجام نے حجامت کروانے کےلیے آنے والے بچے کو جنسی ہوس کا نشانہ بنا ڈالا۔

ماموں نے ملزمان کے ساتھ مل کر اپنی سولہ سالہ بھانجی کواغوا کر لیا۔

واقعے کی اطلاع ملتے ہی ایس پی کینٹ عیسیٰ سکھیرا نے ملزم کے خلاف کارروائی کی ہدایت کی جس پر تھانہ مصطفیٰ آباد پولیس نے بر و قت کارروائی کرتے ہوئے ملزم عثمان کو گرفتار کرلیا۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ ملزم عثمان نے مصطفیٰ آباد میں ہئیر ڈریسر کی دکان بنا رکھی ہے، 11 سالہ بچہ ہئیر کٹنگ کروانے گیا تو ملزم نے بچے کو ورغلا کر بدفعلی کا نشانہ بنا ڈالا۔

پولیس نے بچے کے والد کی مدعیت میں ملزم کے خلاف مقدمہ کروایا ہے، اس حوالے سے ایس پی کینٹ کا کہنا تھا کہ بچوں کا جنسی استحصال کرنے والوں کو کیفر کردار تک پہنچایا جائے گا۔

فیصل آباد: 6 سالہ بچے کے ساتھ مزدور کی مبینہ زیادتی

قبل ازیں پنجاب کے ضلع فیصل آباد کی تحصیل جڑانوالہ کےعلاقے ظفروال کے نواحی گاؤں سارو وال میں 6 سالہ بچے کو مزدور نے مبینہ زیادتی کا نشانہ بنایا تھا 6 سالہ بچے احسان ساجد کےماموں نے پولیس کواطلاع دی تھی کہ ان کے بھانجے کو محلے میں زیر تعمیر مدرسہ میں کام کرنےوالےمزدور نے زیادتی کا نشانہ بنایا، احسان گلی میں کھیل رہا تھا کہ مزدورورغلا کرمدرسےکےاندر لے گیا واقعے کی اطلاع ملتے ہی پولیس علاقے میں پہنچ گئی اور بچے کو میڈیکل کے لئے اسپتال منتقل کردیا گیا تھا

دوست کے ساتھ جانے والی لڑکی اجتماعی زیادتی کے بعد قتل