ہم نے نظریہ پاکستان بھلا دیا ، جن قوموں‌ نے ریاست مدینہ کے اصول اپنائے ترقی سے ہمکنار ہوئیں، عمران خان

وزیرِاعظم پاکستان عمران خان سے نیشنل سیکیورٹی ورکشاپ بلوچستان کے شرکاء نے ملاقات کی ہے. اس موقع پر شرکاء نے وزیراعظم کوکرپشن کےخاتمےکےحوالےسےاقدامات اٹھانےپر خراج تحسین پیش کیا.

باغی ٹی وی کی رپورٹ‌ کے مطابق ملاقا ت کے دوران وزیردفاعی پیداوارزبیدہ جلال بھی موجود تھیں. وزیر اعظم عمران خان کا گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھا کہ گوادرعنقریب ایک ترقی یافتہ علاقہ بنےگا،سی پیک کی وجہ سےبلوچستان میں ترقی،روزگارکےبےشمارمواقع میسرہوں گے. سی پیک کی وجہ سےبلوچستان بہت اہمیت کاحامل ہے. ہمیں گورننس،صحت،تعلیم کانظام ٹھیک کرناہےجس کیلئےہم اقدامات کررہےہیں.

وزیر اعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ بلوچستان بہت جلدخوشحال صوبہ بنےگا، ہم اُس نظریئےسےدورہوگئےجس کی بنیادپرپاکستان کاقیام عمل میں آیاتھا. قومیں حکمرانوں کی جوابدہی کی بنیادپرترقی کرتی ہیں، قومیں قانون کی عملداری،یکساں اطلاق،میرٹ کی بالادستی پرترقی کرتی ہیں. جوقومیں ان اصولوں سےپیچھےہٹ گئیں وہ ترقی نہ کرسکیں، جن اقوام نےمدینہ کی ریاست کےاصول اپنائےوہ ترقی سے ہمکنارہوئیں. ملاقات کے دوران شرکاء نے وزیراعظم کوکرپشن کےخاتمےکےحوالے سے اقدامات اٹھانے پر خراج تحسین پیش کیا.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.