حرمت رسول صلی اللہ علیہ وسلم پر کسی بھی قربانی سے دریغ نہیں کریں گے،مصطفیٰ کمال

حرمت رسول صلی اللہ علیہ وسلم پر کسی بھی قربانی سے دریغ نہیں کریں گے،مصطفیٰ کمال

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پاک سر زمین پارٹی کے چیئرمین سید مصطفی کمال نے پاکستانی عوام سمیت تمام عالم اسلام کو عید میلادالنبی ؐ کی دلی مبارکباد پیش کی ہے ۔

سید مصطفیٰ کمال نے عید میلادالنبیؐ کے پرمسرت موقع پر اپنے خصوصی پیغام میں کہا کہ رب العالمین نے حضور پاک صلی اللہ علیہ وسلم کو تمام جہانوں کے لیے رحمت بنا کر بھیجا، نبی کریم ؐ کائنات کے ہر ذی نفس اور ذرے ذرے کے لیے سراپا رحمت ہیں۔ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے عشق اور عقیدت ہر مسلمان کے ایمان کا حصہ ہے ، ہمارا ایمان اس وقت تک مکمل نہیں ہوسکتا جب تک نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی محبت ہمارے لیے ہماری جان، اولاد، مال اور خاندان سے بڑھ کر نہیں ہوجاتی،

مصطفیٰ کمال کا مزید کہنا تھا کہ حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی عزت و عظمت کا تحفظ ہر مسلمان پر فرض اور اس کی پہچان ہے ،آزادی اظہار کی آڑمیں توہین رسالت ناقابل برداشت اور منافقت کی بدترین مثال ہے ، ہم حرمت رسول صلی اللہ علیہ وسلم پر کسی بھی قربانی سے دریغ نہیں کریں گے ،نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے محبت کا تقاضا یہ ہے کہ ہم اپنی زندگیوں کو اسوہ حسنہ کے تناظر میں بسر کریں ۔

وہ کیسا عاشق ہوگا جو آقاﷺ کی بات نہ مانے؟ علامہ طاہر اشرفی

پاکستان میں جشن عید میلادالنبی،توپوں کی سلامی،گلیاں بازار سج گئے

حرمتِ رسول ﷺ کے تحفظ کیلئے صدر مملکت کی عالمِ اسلام کے رہنماؤں سے اپیل

مصطفیٰ کمال نے علما کرام و مشائخ عظام سے اپیل کی کہ وہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی سیرت طیبہ پر روشنی ڈالتے ہوئے لوگوں کو مذہبی رواداری، فرقہ وارانہ ہم آہنگی اور ایک دوسرے کے مسالک و عقائد کے احترام کا درس دیں۔

ریاست مدینہ،سفر کا آغاز کر دیا، اب منزل دور نہیں،میلادالنبی پر وزیراعظم کا پیغام

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.