fbpx

مجھےکپتانی جانے کا کوئی خوف اورپریشر نہیں، مجھے اپنی ٹیم پر یقین ہے:بابراعظم

کراچی :قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان بابراعظم نے کہا ہے کہ کپتانی جانے کا کوٸی پریشر نہیں، اللہ یہاں تک لایا ہے آگے لے کر جاٸے گا، مجھے اپنی ٹیم پر یقین ہے۔کراچی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے بابراعظم نے کہا کہ اس وقت پاکستان کی بیٹنگ لائن مضبوط ہے، ہمارا فوکس نیوزی لینڈ کیخلاف ٹیسٹ سیریزمیں کامیابی حاصل کرنا ہے۔

بابراعظم نے کہا کراچی کی پچ اچھی لگ رہی ہے، امید ہے اچھا کھیل پیش کرینگے، مانتاہوں ہم انگلینڈ سے ہارے ہیں مگرہم کم بیگ کریں گے، گزشتہ سیریز میں ہم سے کافی غلطیاں ہوٸیں۔بابراعظم نے کہا کہ انگلینڈ کے خلاف ٹیسٹ سیریز اچھی نہیں رہی، بہترین ٹیم کھلائی، سلیکشن میں کوٸی غلطی نہیں تھی جن کھلاڑیوں کو کھلایا ان کو بیک کرتا ہوں، جو کھلاڑی بہترین لگا اسے کھلایا تھا۔

پاکستان نیوزی لینڈ سیریز کے شیڈول میں تبدیلی

بابراعظم کا کہنا تھا کہ کھلاڑی ایک دوسرے کاسپورٹ کررہے ہیں تو اس میں کیا برا ہے؟، صرف مجھے نہیں پوری ٹیم ایک دوسرے کا ساتھ دیتی ہے۔بابراعظم نے کہا کہ ہماری بیٹنگ ہماری اسٹرینتھ ہے، بولرز کا فٹ ہونا بھی خوش آٸند ہے، جو ٹیم کےلیے بہتر ہوگا وہی ٹیم سلیکٹ کریں گے۔بابراعظم نے کہا کہ نیوزی لینڈ کے خلاف پلیئنگ الیون کا فیصلہ ابھی تک نہیں ہوا، سیلکٹرز سےایک اورمیٹنگ کرنی ہے جس کے بعد فائنل الیون کا فیصلہ ہوگا۔

پاکستان فٹبال فیڈریشن کے زیر اہتمام نیشنل فٹبال چیلنج کپ یکم جنوری سے شروع ہو گا

پاکستان کرکٹ ٹیم کے کپتان کا مزید کہنا تھا کہ تین چاردن میں کافی چیزیں تبدیل ہوٸی ہیں، بطور پروفیشنل آپ کو ان چیزوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے، گزشتہ روز3 کھلاڑی میری مشاورت سے اسکواڈ میں شامل ہوئے، باہربیٹھ کرچیزیں آسان لگتی ہے لیکن گراٶنڈ میں مختلف ہوتی ہیں۔نیوزی لینڈ ٹیسٹ ٹیم کے کپتان ٹم ساؤتھی کا کہنا تھا کہ پاکستان ایک مشکل حریف ہے، اچھا کھیل پیش کرنے کی کوشش کریں گے۔

ٹم ساؤتھی نے کہا کہ نیوزی لینڈ ٹیم کی کپتانی میرے لیےباعث اعزازہے، پاکستان میں کھیل کرانجوائے کریں گے، نگلینڈ نے پاکستان میں بہت اچھی کرکٹ کھیلی، یہ انداز انگلینڈ کو سپورٹ کرتا ہے، ہم دیکھیں گے کہ ہمیں کیسا انداز سپورٹ کرتا ہے۔

پاکستان کرکٹ بورڈ نےپاکستان سپرلیگ 8 کے میچز کوئٹہ میں کرانے کا اعلان کردیا

ٹم ساؤتھی نے کہا کہ اش سودھی ہماری ٹیم میں کم بیک کررہے ہیں، اعجاز پٹیل ان کنڈیشنز میں اچھی بولنگ کرتے ہیں، ان کنڈیشنز میں اسپنرز کا کردار اہم ہوتا ہے لیکن ہمارے فاسٹ بولر بھی اچھے ہیں۔کیوی کپتان کا کہنا تھا کہ ٹیم کا فیصلہ ابھی تک نہیں ہوا، ٹیسٹ کپتانی ملنے پر خوشی ہے، امید ہے اچھی سیریز ہوگی۔