ورلڈ ہیڈر ایڈ

مودی کے دور میں کرکٹ بھی سیاست زدہ، آئی سی سی نے دھونی کے گلوز سے فوجی نشان ہٹانے کا مطالبہ کر دیا

مودی کے دور حکومت میں بھارتی کرکٹ ٹیم نے کھیل کو بھی سیاست زدہ کر دیا ہے. انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے بھارتی کرکٹ ٹیم کے وکٹ کیپر مہندرا سنگھ دھونی کے گلوز پر سے بھارتی فوج کا نشان ہٹانے کا مطالبہ کیا ہے۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ‌ کے مطابق مہندرا سنگھ دھونی نے ورلڈ کپ 2019 کا افتتاحی میچ بھارتی فوج کے نشان والا گلوز پہن کر کھیلا تھا جس کا آئی سی سی حکام نے نوٹس لیا ہے اور بی سی سی آئی سے کہا گیا ہے کہ وہ دھونی کے گلوز سے اس نشان کو ہٹائے.

بھارتی کرکٹ ٹیم نے رواں‌ برس مارچ میں‌ بھی آسٹریلیا کے خلاف ون ڈے میچ بھارتی فوجی کیپ پہن کر کھیلا تھا جس پر دنیا بھر میں ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے اس رویہ کے خلاف شدید احتجاج کیا گیا تھا جبکہ پاکستان کرکٹ بورڈ اور مختلف سیاستدانوں‌ کی جانب سے انٹرنیشل کرکٹ کونسل سے مطالبہ کیا گیا تھا کہ وہ بھارتی ٹیم پر پابندی لگائے تاہم آئی سی سی کی جانب سے کہا گیا تھا کہ بھارتی کرکٹ ٹیم کو خاکی ٹوپی پہننے کی اجازت دی گئی تھی۔

یاد رہے کہ بھارتی وکٹ کیپر دھونی کے گلوز پر موجود نشان بلدان بھارت کی خصوصی فوج کا نشان ہے اور اسے صرف کمانڈوز کو پہننے کی اجازت ہے۔ مہندرا سنگھ دھونی کی اس حرکت پر دنیا بھر ناپسندیدگی کا اظہا رکیا گیا ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.