fbpx

آئی سی سی نے او ڈی آئی ٹیم آف دی ائیر کا اعلان کردیا،پاکستان کے کونسے کھلاڑی شامل

آئی سی سی نے او ڈی آئی ٹیم آف دی ائیر کا اعلان کردیا۔

باغی ٹی وی : بابر اعظم ٹی20 ٹیم آف دی ائیر کی طرح او ڈی آئی ٹیم آف دی ائیر کے بھی کپتان مقررکر دئیے گئے۔ قومی بیٹر فخر زمان بھی آئی سی سی او ڈی آئی ٹیم آف دی ائیر میں شامل ہیں۔

پی ایس ایل7 : بیک اپ کیلئے 15 متبادل کرکٹرز منتخب

آئی سی سی کے مطابق بابر اعظم2021 میں صرف 6 میچ کھیلنے کے باوجود، بابر پھر بھی دو سنچریوں کی مدد سے 67.50 کی اوسط سے 405 رنز بنانے میں کامیاب رہے پاکستانی کپتان نے جنوبی افریقہ اور انگلینڈ کے مشکل دوروں میں اہم کردار ادا کیا، جس کے اختتام پر ان کی سابقہ ​​دونوں فتوحات میں پلیئر آف دی میچ کے ایوارڈز سے نوازا گیا۔ انہوں نے برمنگھم میں ایسے حالات میں یادگار ٹن اسکور کیا جس نے سیمرز کی مدد کی۔

جبکہ فخر زمان نے سال 2021 میں پاکستان کی ون ڈے ٹیم میں اپنی شاندار دوڑ جاری رکھی۔ 6 میچ کھیلتے ہوئے انہوں نے دو سنچریوں کی مدد سے 60.83 کی اوسط سے 365 رنز بنائے۔ سنچریوں میں سے ایک سنچری جنوبی افریقہ کے خلاف ایسی اننگز میں بنی جو عمروں تک یاد رکھی جائے گی۔ انہوں نے 193 رنز بنائے، جس نے ہانسبرگ میں 342 کے تعاقب میں پاکستان کو فتح سے ہمکنار کیا-

‏ویرات کوہلی ٹیسٹ ٹیم کی کپتانی سے مستعفیٰ،بھارتی میڈیا

دیگرکھلاڑیوں میں پول سٹرلنگ، جانیمن ملان اور ریزی وین ڈر ڈوسن شامل ہیں، شکیب الحسن، مشفیق الرحیم وکٹ کیپر، وانندو ہسارنگا بھی آئی سی سی ٹیم میں جگہ بنانے میں کامیاب رہے، مستفیض الرحمان، سیمی سنگھ اور دشمنتھا چمیرا بھی او ڈی آئی ٹیم آف دی ائیر کا حصہ ہیں۔

ویرات کوہلی کواپنی انا چھوڑ کر نوجوان کرکٹر کی زیرقیادت کرکٹ کھیلنے کا مشورہ