ٓائی سی سی رینکنگ میں بابر اعظم کی پوزیشن برقرار

0
24

آئی سی سی نے نئی ون ڈے رینکنگ جاری کردی ہے، قومی ٹیم کے کپتان بابراعظم بلے بازوں کی فہرست میں پہلی پوزیشن پر براجمان ہیں۔  ایک بار پھر پاکستان ٹیم کے مایہ ناز بلے باز کپتان دنیا کے بہترین بلے بازوں میں پہلے نمبر پر ہی آئے ہیں۔ اور ٹاپ ٹین میں پاکستان کے مزید دو بلے باز بھی شامل ہیں۔

آئی سی سی کی جانب سے جاری کردہ رینکنگ میں بابر اعظم کے بعد بھارت کے بہترین بلے باز شبھمن گل صرف 10 پوائنٹس کی کمی کے ساتھ اس فہرست میں دوسرے نمبر پر ہیں۔بہترین بلے بازوں کی فہرست میں تیسرے نمبر پر جنوبی افریقا کے راسی وین ڈیر ڈوسن، چوتھے نمبر پر آئرلینڈ کے ہیری ٹییکٹر اور قومی ٹیم کے اوپنرامام الحق پانچ ویں ہیں۔

بلے بازوں کی درجہ بندی میں سرفہرست بابر اور گل کے درمیان مقابلہ ورلڈ کپ کے چھ ہفتوں تک جاری رہے گا، جوڑی کو اپنے قریبی حریفوں پر زبردست برتری حاصل ہے۔

جنوبی افریقہ کے ہارڈ ہٹر رسی وین ڈیر ڈوسن (743 ریٹنگ پوائنٹس) بلے بازوں کی درجہ بندی میں تیسرے نمبر پر ہیں اور سرکردہ جوڑی سے 100 سے زیادہ پوائنٹس پیچھے ہیں، جب کہ آئرلینڈ کے نوجوان گن ہیری ٹییکٹر چوتھے نمبر پر آگئے ہیں اور اس حقیقت کے باوجود کیریئر کی نئی اعلیٰ درجہ بندی ہے۔ انگلینڈ کے خلاف ان کی ٹیم کی ون ڈے سیریز کا بیشتر حصہ بارش سے متاثر ہوا تھا۔

نئی رینکنگ کے مطابق دنیا کے بہترین بلے بازوں میں آسٹریلیا کے ڈیوڈ وارنر کا نمبر چھٹا ہے، ساتویں نمبر پر جنوبی افریقا کے کوئنٹن ڈی کاک اور انہی کے ہم وطن ہینرک کلاسن آٹھویں نمبر پر، بھارت کے ویرات کوہلی نویں اور پاکستان کے فخر زمان دسویں نمبر پر براجمان ہیں

Leave a reply