fbpx

‏اگر میں نے آپ کے ایم پی اے کو پیسے کی آفر کی ہو تو مجھ پر اللہ کا قہر نازل ہو:عطا تارڑ

لاہور:‏اگر میں نے آپ کے ایم پی اے کو پیسے کی آفر کی ہو تو مجھ پر اللہ کا قہر نازل ہو:اطلاعات کے مطابق وزیرداخلہ پنجاب عطاتارڑ کا کہنا ہے کہ پی ٹی آئی کے اپنے اراکین پنجاب اسمبلی پرویزالہٰی کو ووٹ دینے کےلیے تیارنہیں ہیں۔میں نے کسی کوپیسوں کی آفر نہیں کی اور اگر کی ہے مجھ پراللہ کا قہرنازل ہو

لاہور میں پریس کانفرنس کے دوران عطاتارڑ کا کہنا تھا کہ وزیراعلیٰ کے انتخاب میں 2دن باقی ہیں لیکن پی ٹی آئی نے ابھی سے رونا شروع کردیا، پی ٹی آئی کے رونے کی وجہ پنجاب کے سب سے بڑے ڈاکو کو نامزد کرنا ہے۔

وزیرداخلہ پنجاب کا کہنا تھا کہ فواد چوہدری الزام لگارہے کہ ان کے ایم پی اے کو پیسے آفر کیے، پی ٹی آئی کے لیاقت پور کے ایم پی اے پہلے ہی استعفیٰ دے چکے۔ کیا انہیں علم نہیں تھا ان کا ایم پی اے اپریل میں ہی استعفا دے چکا ہے۔

انہوں نے کہا کہ فواد چوہدری کا یہ بھی نہیں پتا اگلا الیکشن کس جماعت کے ٹکٹ پر لڑیں گے، فوادچوہدری قرآن پرحلف دے دیں کہ پیسے دیے سیاست چھوڑدوں گا۔ فواد چوہدری میری گرفتاری کی آوازیں کہیں اور جاکرلگائیں۔

وزیرداخلہ پنجاب کا کہنا تھا کہ ن لیگ اور اس کے اتحادی180 پر کھڑے ہیں، شرقپوری صاحب واپس آئیں گے توانہیں واپس لیں گے،مزید کہا کہ ہم نے تو نہیں کہا کہ شرقپوری صاحب کوآپ نے پیسوں کی آفر کی۔

عطاتارڑ کا کہنا تھا کہ پارلیمانی پارٹی اجلاس میں پی ٹی آئی، ق لیگ اپنے نمبرز پورے نہیں کرسکیں، آج کے اجلاس میں اپوزیشن کے صرف 100 ارکان نے شرکت کی۔