ورلڈ ہیڈر ایڈ

افطارکےنام پرحکومت کے خلاف سازش کرنا افسوسناک ہے: فردوس عاشق اعوان

وزیر اعظم عمران خان کی مشیر برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ افطار کے نام پر منتخب جمہوری حکومت کیخلاف سازش کرنا افسوسناک ہے

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ٹویٹ کرتے ہوئے فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ رمضان کا ماہ مقدس حقوق اللہ اور حقوق العباد کا حسین امتزاج ہوتا ہے بد قسمتی سے اس بابرکت مہینے میں عوام کو مسائل کا روزہ رکھوانے والے افطاریوں کی آڑ میں ذاتی، سیاسی اور کاروباری مفادات کے تحفظ میں مصروف عمل ہیں۔

فردوس عاشق اعوان نے مزید کہا کہ اپوزیشن کو اپنی نیت کی مار پڑ رہی ہے۔ یہ صرف اپنی دولت اور اولاد کے مستقبل کے بارے میں فکرمند رہتے ہیں۔ رمضان المبارک کے مقدس مہینے میں افطار کے نام پر منتخب جمہوری حکومت کے خلاف سازش کرنا افسوسناک ہے۔

فردوس باجی چیخیں آپ کی نکل رہی ہیں، رانا ثناء اللہ

بلاول نے بھٹو کا وارث بننا ہے تو یہ کام کرے،فردوس عاشق نے مشورہ دے دیا

فردوس باجی آپ کے باس کاملبہ بڑھتا جا رہا ہے :رانا ثناء اللہ

بیماری بہانہ اصل نشانہ لندن جانا ہے ، فردوس عاشق اعوان

واضح رہے کہ پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول زرداری نے کل اتوار کو اسلام آباد میں افطار پارٹی رکھی ہے جس میں انہوں نے مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز کو فون کر کے دعوت دی ،مریم نواز نے بلاول کی دعوت قبول کر لی وہ افطار پارٹی میں شریک ہوں گی. اسی طرح بلاول نے مولانا فضل الرحمان، سراج الحق سمیت تمام اپوزیشن جماعتوں کے رہنمائوں کو افطاری میں شرکت کی دعوت دی ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.