fbpx

آئی جی اسلام آباد اور ایس ایس پی ٹریفک کا شہریوں کے ساتھ غیر اخلاقی سلوک پر ملوث اہلکاروں کے خلاف کاروائی۔

آئی جی اسلام آباد اور ایس ایس پی ٹریفک کا شہریوں کے ساتھ غیر اخلاقی سلوک پر ملوث اہلکاروں کے خلاف کاروائی۔

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق وفاقی دارالحکومت کی ماڈل پولیس کے کرتوت اصلاحات در اصلاحات کے باوجود بدل نہ سکے۔ساتھ ساتھ ماڈل ٹریفک پولیس اہلکاروں کی شہریوں سے گالم گلوچ کہ ویڈیوز بھی سامنے آ گئی ۔

مزید تفصیلات سے آگاہ کرتے ہوۓ بتایا جاتا ہے کہ آئی ایٹ بیٹ انچارج انسپکٹر کہ موجودگی میں نشے میں دھت ٹریفک پولیس کا لفٹر آپریٹر اور ڈیوٹی پر موجود ٹریفک اہلکار شہریوں کو گالیاں نکال رہے ہیں۔
اور یہ بھی کہ لفٹر آپریٹر اور گالم گلوچ میں ملوث ملازم کو آج کے بعد کسی آپریشن میں نہیں لائیں گے یہ ہر بار اپنے کام پر توجہ دینے کے بجائے عوام سے گالم گلوج کرتا ہے۔بیٹ انچارج نے اس حوالے سے کہا اور آئندہ کا بھی انکشاف کر دیا تا کہ لوگ پریشان نا ہو۔انہوں نے مزید کہا کہ اعلی افسران کو بھی بارہا کہہ چکے لیکن ڈیوٹی تبدیل نہیں کی جاتی ہے۔

مزید برآں یہ کہ آئی ایٹ مرکز میں ٹریفک پولیس اہلکاروں نے گاڑی میں ڈرائیور اور فیملی کی موجودگی کے لفٹر سے گاڑی اٹھا کر فٹ پاتھ پر رکھ دی ۔
ٹریفک پولیس اہلکار آئی ایٹ مرکز میں مختلف شو رومز سے پارکنگ کے نام پر ماہانہ بھاری منتھلی وصول کرتے ہیں جبکہ عام شہریوں کی گاڑیاں بند کرنے کے ساتھ ساتھ گالم گلوج سے بھی نوازا جاتا ہے

آئی جی اسلام آباد اور ایس ایس پی ٹریفک شہریوں سے ناروا سلوک اور گالم گلوج میں ملوث اہلکاروں کے خلاف سخت کارروائی کریں۔