آئی جی خیبرپختونخوا کاعید کے موقع پر پولیس پوسٹ یکہ غنڈ کا دورہ

0
47
igkpk

آئی جی خیبرپختونخوا کاعید کے موقع پر پولیس پوسٹ یکہ غنڈ کا دورہ
انسپکٹر جنرل آف پولیس خیبرپختو نخوا اختر حیات گنڈاپور نے ضلع چارسدہ کے مضافات میں واقع تھانہ سروکلے کے چیک پوسٹ یکہ غونڈ کا دورہ کیا۔ اس موقع پر ڈی پی او چارسدہ محمد عارف اور ڈی ایس پی شبقدر نورالامین خان سمیت دیگر پولیس حکام بھی موجود تھے۔ آئی جی خیبر پختونخوا اختر حیات گنڈاپور عید کے پرمسرت موقع پر پولیس جوانوں میں گھل مل گئے ۔اور ڈیوٹی پر مامور پولیس جوانوں سے ملاقات کرتے ہوئے ان میں مٹھائی تقسیم کی۔

آئی خیبرپختونخوا اخترحیات گنڈاپور نے کہا کہ رمضان المبارک میں ہمارے پولیس نوجوانان نے پولیو، مردم شماری اور دیگرڈیوٹیوں کے دوران اپنے فرائض احسن طریقہ سے انجام دیئے۔ تاکہ رمضان شہریوں کے لئے اچھا اور پرامن گزرے ،انہوں نے کہا کہ یہاں آنے کا مقصد ان پولیس نوجوانان سے ملاقات کرنااوران کے ساتھ عیدکی خوشیوں میں شریک ہونا ہے جنہوں نے عید کے موقع پر اپنی فیملی کو چھوڑ کر عوام کے جان و مال کی حفاظت کے لئے پولیس پوسٹ اور تھانہ جات میں ڈیوٹیاں کررہے ہیں تاکہ عید کے موقع پر عوام کو پرامن ماحول میسر ہوں۔

ٓٓآئی خیبر پختونخوااختر حیات گنڈاپور نے مزید کہا کہ پولیس کی سیکیورٹی کو مزید سخت کیا جا رہاہے پولیس میں جدید ٹیکنالوجی آرہی ہیں اور پولیس پوسٹ پر جگہ جگہ سیکیورٹی کے لئے سکواء سائٹ وغیرہ لگائے گئے ہیں تا کہ ہمارے پولیس جوان محفوظ ہوں۔

زمان پارک میں غلیل بردار فورس پہنچ گئی

صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی اور وزیراعظم شہباز شریف نے عید کے پیغامات جاری 

عید کا خطبہ دینے والے امام کو اختلاف کی بناء پر گولیاں مار دی گئیں،

مولانا فضل الرحمان نے عیدالفطر آبائی علاقے میں ادا کی

وزیراعظم شہباز شریف نے ترک صدر اردگان کو دورہ پاکستان کی دعوت بھی دی

Leave a reply