fbpx

عمران خان کی فول پروف سیکیورٹی دی جائے،شہباز گل نے سیکرٹری داخلہ کو خط لکھ دیا

چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان کی فول پروف سیکیورٹی کے لئے ڈاکٹر شہباز گل نے سیکرٹری داخلہ کو خط لکھ دیا ہے۔

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی کے رہنما ڈاکٹر شہباز گل نے کہا کہ حیران ہوں کہ متعلقہ سیکشن افسر سیکیورٹی انتظامات کے لیے پوچھ رہا ہے، دوسری جانب ایک ضمانت پر مجرم خاتون کو ملٹی لئیر سیکیورٹی حصار فراہم کیے جارہے ہیں۔

‏میرے قتل کی سازش ہورہی ہے:میں نےویڈیو ریکارڈ کروا کے رکھ دی ہے:عمران خان

شہباز گل کا کہنا تھا کہ تحقیقاتی ادارے نے اس خاتون کی ضمانت منسوخی کی درخواست بھی دی ہوئی ہے، یہ خاتون نہ تو بلیو بک کا حصہ ہے نہ ہی حکومتی رولز آف بزنس کے تحت سیکیورٹی کی حق دار ہے۔

انہوں نے کہا کہ وزارت کا سیکیورٹی فراہم کرنے کے بجائے حفاظتی حصار کے انتظام کی ہدایت دینا حیران کن ہے، یاد رہے اس وقت پی ٹی آئی اپنے وسائل سے عمران خان کو سیکیورٹی دے رہی ہے۔

ڈاکٹر شہباز گل نے کہا کہ حکومت کی جانب سے سیکیورٹی کے انتہائی محدود اقدامات کیے گئے ہیں، وزارت کا افسر باتیں کرنے کے بجائے فول پروف سیکیورٹی کا پلان شیئر کرے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل سابق وزیر اعظم عمران خان کے لیے ائیر پورٹس پر وی آئی پی پروٹوکول مانگا گیا عمران خان کوائیر پورٹس پروی آئی پی لاؤنج استعمال کرنےکی اجازت کیلئے پی ٹی آئی چیئرمین سیکرٹریٹ نے سول ایوی ایشن اتھارٹی اور اے ایس ایف کو خط لکھا ہے۔

خط میں عمران خان کو ائیرپورٹس پر آمد اور روانگی کے لیے وی آئی پی لاؤنج استعمال کرنےکی اجازت مانگی گئی ہےکہا گیا کہ چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کوسکیورٹی خطرات لاحق ہیں لہذا انہیں وہ ائیرپورٹ لاؤنج استعمال کرنے دیا جائےجووہ بطور وزیراعظم استعمال کرتے تھے۔

پنجاب اسمبلی سیکرٹریٹ کےآفیسرز کیخلاف اچانک پولیس متحرک،متعدد آفیسرز زیرحراست