fbpx

وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی سے نیپالی وزیرخارجہ کی اہم ملاقات

اسلام آباد:وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی سے نیپالی وزیرخارجہ کی اہم ملاقات ،اطلاعات کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے آج نیپال کے سفیر مسٹر تاپس ادھیکاری کا اپنے دفتر میں استقبال کیا۔ ملاقات کے دوران باہمی تعلقات کے پورے میدان عمل پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

وزیر خارجہ نے دونوں ممالک کے مابین مضبوط تعلقات کی اہمیت کی تصدیق کی اور باہمی دلچسپی کے تمام شعبوں میں تعاون کو مزید بڑھانے کی ضرورت پر زور دیا۔

وزیر خارجہ قریشی نے کوویڈ 19 کے باعث نیپال میں ہونے والے جانی نقصان پر تعزیت کا اظہار کیا اور اس وائرس پر قابو پانے کے لئے نیپال کی جانب سے موثر اقدامات کی تعریف کی۔ وزیر خارجہ نے کہا کہ پاکستان کوویڈ 19 وبائی امراض سے نمٹنے کے لئے اپنی کوششوں میں نیپال کے ساتھ کھڑا ہے اور اس تناظر میں ہر ممکن مدد فراہم کرے گا۔

وزیر خارجہ قریشی نے نائب وزیر اعظم اور وزیر برائے امور خارجہ کے عہدہ سنبھالنے پر محترم جناب راغبیر مہاسیتھ کو مبارکباد پیش کی۔

وزیر خارجہ نے 31 مئی 2021 کو نیپال سے پھنسے ہوئے پاکستانی شہریوں کی آسانی سے انخلا کے لئے حکومت نیپال کی طرف سے فراہم کردہ امداد پر بھی اظہار تشکر کیا۔
اور
سفیر نے پرتپاک جذبات کا اظہار کیا اور دوطرفہ تعلقات کو مزید گہرا کرنے کے لئے کام کرنے کی خواہش کا اظہار کیا۔ انہوں نے کوویڈ 19 سے متعلق امداد پر حکومت پاکستان کا بھی شکریہ ادا کیا۔وزیر خارجہ نے نیپال کے برادر عوام کے لئے امن اور خوشحالی کی خواہش کی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.