ورلڈ ہیڈر ایڈ

وزیراعظم کس ملک کا دورہ کرنے والے ہیں؟ اہم خبر

وزیراعظم عمران خان جلد افغانستان کا دورہ کریں گے

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر نے کہا ہے کہ وزیراعظم عمران خان جلد افغانستان جارہے ہیں انتہائی اچھا ہے ہم نے بھی اس میں کردارادا کیا ہے بھارت سے بڑھتی کشیدگی کا تقاضا ہے کہ اپنے دیگر پڑوسی ممالک سے تعلقات کو مزید بہتر بنایا جائے۔

اپنے دفتر میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اسپیکر قومی اسمبلی اسد قیصر کا کہنا تھا کہ سیاسی وابستگی سے بالاتر ہوکر ایوان کے عزت و وقار میں اضافہ چاہتا ہوں، عوام کو جوابدہ ہیں سخت ترین حالات میں بھی ماحول کو بہتر بنایا،تاریخ کی سب سے زیادہ منقسم اسمبلی ملی ہے ضرورت اس امر کی ہے کہ یہ اسمبلی بہترین مقام پائے ، عوامی خدمت کو یقینی بنائے اپنے منصب کے حوالے سے انصاف کروں گا۔

اسپیکر قومی اسمبلی کا تمام اپوزیشن رہنماؤں کو ایل او سی کے مشترکہ دورے کا مشورہ

اسد قیصر کا مزید کہنا تھا کہ قانون سازی کے ایجنڈے پر مشاورت جاری ہے یہ اسمبلی ریکارڈ قانون سازی کرے گی 200قوانین میں بہتری کیلئے نشاندہی کردی گئی ہے۔ 21بلز یہ اسمبلی منظور کرچکی ہے پچاس بلز قائمہ کمیٹیوں میں زیر التوا ہیں ایوان مقبوضہ کشمیر کی صورتحال پر تاریخی کردارادا کررہا ہے۔ اس اسمبلی میں سیاسی کشیدگی سب سے زیادہ ہے اس کے باوجود قانون سازی کا کام ہورہا ہے اور پارلیمان کا مقصد ہی مفاد عامہ میں قانون سازی کو یقینی بنانا ہے۔ کشمیر پر سب سے زیادہ فعال ہیں

سعودی عرب اور اماراتی وزراء خارجہ کیساتھ ملاقات میں کشمیر سنگل پوائنٹ ایجنڈا ہے، قریشی

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.