ورلڈ ہیڈر ایڈ

عمران خان پاک دامن انسان، مریم پہلے اپنی پارٹی میں گروپ بندی ختم پھر حکومت گرائیں، فردوس عاشق اعوان

وزیر اعظم عمران خان کی معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ آج اسپیکرکوچیمبرمیں محصورکرکے جمہوریت کامذاق اڑایاگیا. خواجہ اقامہ آصف بیرون ملک سےتنخواہ لیتےرہے، نندی پوراورآمدن سےزائداثاثوں پرنیب اقامہ آصف کوطلب کررہاہے. ان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن بجٹ پر سیاست کر کے آئیںن کا راستہ روک رہی ہے.

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے فردوس عاشق اعوان نے کہاکہ ہمیں‌ فخر ہے کہ عمران خان پارلیمنٹ میں‌ لیڈ کر رہے ہیں. پارلیمنٹ کے باہر آکر اقامہ آصف نے تقریر کی. آج سیاسی ریلو کٹے کہتے ہیں کہ حکومت کیخلاف احتجاجی ریلی نکالیں گے ، وزیر اعظم کی ذات پر حملہ کرنیوالے سن لیں ، وہ کرپٹ نہیں ہیں بلکہ ایک پاک دامن انسان ہیں ، دنیا ان کی عزت کرتی ہے، ہمیں فخر ہے کہ عمران خان پارلیمنٹ کولیڈ کررہے ہیں۔

انہوں نے کہاکہ مریم نواز پہلے اپنی پارٹی میں گروپ بندی اور صفوں میں انتشار ختم کروائیں ، پھر حکومت گرائیں۔ حکومت اپنے اتحادیوں سے مل کر بجٹ پاس کروائے گی ۔
ان کا کہنا تھا کہ عوامی عدالت سے مسترد ہونے والے ادھار کی آکسیجن پر چل رہے ہیں، اپوزیشن نہیں چاہتی ہے کہ معیشت مستحکم ہو ، ان کو سمجھ نہیں آرہی کہ تباہ معیشت کو عمران خان کھڑا کررہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ میں وعدہ کرتی ہوں کہ عمران خان قوم کو مایوس نہیں کریں گے ،ریلو کٹے اکھٹے ہو رہے ہیں،سیاسی ریلو کٹے ادھار کی آکسیجن لینے رائیونڈ گئے تھے ۔انہوں نے کہا کہ خواجہ اقامہ آصف بیرون ملک سے تنخواہ لیتے رہے ، اپوزیشن ہاتھ ملتی رہ جائیگی ، ان کے ہاتھ کچھ نہیں آئے گا ، عوام اپوزیشن کے ورغلانے میں نہیں آئیں گے۔فردوس عاشق نے کہا کہ

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.