عمران خان نے آخری کارڈ کھیل دیا،نواز شریف بھی سرگرم

0
309
Imran Khan played his last Card | Now there will be Hunger Strike

باغی ٹی وی کی رپورٹ کےمطابق سینئر صحافی و اینکر پرسن مبشر لقمان نے کہا ہے کہ میں نے پہلے بھی کہا تھا اب دوبارہ بھی بتار ہا ہوں کہ اگلے دو ماہ بہت بھاری ہیں ۔ ایک طرف افغانستان کے بارڈ ایریا ز میں سورش ، دوسری طرف مشکل معاشی صورتحال ، پھر چین سمیت سعودی عرب سے پیسوں کا نہ ملنا ۔ اوپر سے ملکی سیاسی صورتحال میں بھونچالی کیفیت نے ملک کا بٹھا بیٹھا دیا ہے ۔

مبشر لقمان آفیشیل یوٹیوب چینل پر اپنے وی لاگ میں مبشر لقمان کا کہنا تھا کہ اس وقت پی ٹی آئی نے وہ کہتے ہیں نا کہ چوتھا گیئر لگا دیا ہے ۔ جو کچھ وہ کر سکتے ہیں وہ کر رہے ہیں ۔ کہ کسی طرح عمران خان کو اب جیل سے باہر نکالا جائے ۔ اسی لیے بلی تھیلے سے باہر آگئی ہے اور عمران خان نے چیف جسٹس پر عدم اعتماد کے اظہار سمیت بھوک ہڑتال کا اعلان کرکے اپنا آخری کارڈ بھی کھیل دیا ہے ۔ مجھے نہیں معلوم کہ حالیہ دنوں میں ہونے والی پیش رفت کا عمران خان کو کتنا فائدہ ہو گا یا نقصان ۔ پر اس صورتحال کو دیگر سیاسی جماعتوں نے بھی بھانپ لیا ہے اور اسی لیے آج نواز شریف نے ملک بھی ملک بھر میں عوامی رابطہ مہم چلانے کا فیصلہ کر لیا ۔جس سے یہ تاثر ضرور ملا ہے کہ کچھ پک ضرور رہا ہے ۔ پر ایک چیز ہے کہ عمران خان نے بڑی چالاکی سے وہاں وہاں چوٹ ماری ہے کہ اس کی تکلیف ہو ۔ سب سے پہلے چیف جسٹس پر عدم اعتماد کا اظہار کرکے جہاں ان کو متنازع کرنے کی کو شش ہے ساتھ ہی یہ پیغام بھی دے دیا ہے کہ اب جو بھی فیصلے آئے وہ ان کو نہیں مانیں گے جبکہ بھوک ہڑتال کا اعلان صرف اپنے ورکرز سمیت سوشل میڈیا وارئیرز کے لیے نیا نقطہ فراہم کیا ہے کہ وہ عمران خان کو نیلس منڈیلا سے تشبیہ دے کر اس ملک سمیت عالمی لیڈ ر ثابت کر دیں ۔ مگر اصل چوٹ عمران خان نے ریاستی اداروں کو افغانستان پر بات کرکے کی ہے ۔ اور ایک بار پھر انھوں نے طالبان کے لیے سافٹ کارنر ظاہر کرکے دکھتی رگ کو چھیٹر دیا ہے ۔ کہ وہ اپنی سیاست کے لیے ملکی سلامتی کے ساتھ کھیلتے رہیں گے ۔

مبشر لقمان کا مزید کہنا تھا کہ میری نظر میں عمران خان کی تمام باتوں میں تضاد ہے کہ جس روک ٹوک ، پابندیوں اور سہولتیں نہ دینے کا ذکر وہ کر رہے ہیں ۔اگر اس سب کو سچ مان لیا جائے تو ان کو اس طرح پیشی پر میڈیا سے گفتگوکرنے کی اجازت نہیں ہونے چاہیئے تھی ۔ آپ خود فیصلہ کرلیں کون سی ایسی چیز ، بات یا الزام ہے جو انھوں نے نہیں لگایا ۔ یہاں تک چیف جسٹس سے چیف آف آرمی سٹاف تک سب کا نام لے کر بات کی ۔ اور بغیر کسی ثبو ت کے الزامات کی بوچھاڑ بھی کر دی ۔ مگر ان کی کوئی بھی بات سینسر نہیں ہوئی ۔

موجودہ بجٹ معیشت، عوام ،ملک کے لئے تباہ کن ثابت ہوگا،شاہد خاقان عباسی

شاہد خاقان عباسی کچھ بڑا کریں گے؟ن لیگ کی آخری حکومت

پی ٹی آئی کی ڈیجیٹل دہشت گردی کا سیاہ جال،بیرون ملک سے مالی معاونت

جسٹس ملک شہزاد نے چیف جسٹس سے چھٹیاں مانگ لیں

اگر کارروائی نہیں ہو رہی تو ایک شخص داد رسی کیلئے کیا کرے؟چیف جسٹس اسلام آباد ہائیکورٹ

عمران خان کیخلاف درخواست دینے پر جی ٹی وی نے رپورٹر کو معطل کردیا

سوال کرنا جرم بن گیا، صحافی محسن بلال کو نوکری سے "فارغ” کروا دیا گیا

صوبائی کابینہ نے بانی پی ٹی آئی کے خلاف شواہد کے تحت کارروائی کی اجازت دی

توشہ خانہ،نئی پالیسی کے تحت تحائف کون لے سکتا؟قائمہ کمیٹی میں تفصیلات پیش

باسکن رابنز پاکستان کو اربوں روپے جرمانے اور منی لانڈرنگ کی تحقیقات کا سامنا

اگلے دو مہینے بہت اہم،کچھ بڑا ہونیوالا؟عمران خان کی پہنچ بہت دور تک

اڈیالہ جیل میں قید عمران خان نے بالآخر گھٹنے ٹیک دیئے

جعلی ڈگری،جسٹس طارق جہانگیری کے خلاف ریفرنس دائر

"بھولے بابا” کا عام آدمی سے خود ساختہ بابا بننے کا سفر ،اربوں کے اثاثے

Leave a reply